Ako nakupovať na www.nay.sk


Vyhľadávanie na stránke

Ako ľahko vyhľadať tovar na www.nay.sk

Najjednoduchším spôsobom, ako si vyhľadať tovar je použiť funkciu vyhľadávania. Do poľa vyhľadávania na hlavnej stránke zadáte váš vyhľadávaný výraz.
Vyhľadávač vám následne zobrazí prostredníctvom našepkávača výrazy, v ktorých došlo k zhode s hľadaným výrazom a môžete na ne kliknúť.
Pokiaľ kliknete na tlačítko hľadaj, zobrazí sa vám stránka s konkrétnou ponukou nájdených produktov, kategórií, prípadne stránok.

Druhým spôsobom, ako nájsť hľadaný tovar, je preklikať sa až priamo do kategórie daného produktu cez menu, kde môžete použiť filtrovanie na ľavej strane, pre čo najrýchlejšie nájdenie hľadaného produktu.

Ako funguje našepkávač vo vyhľadávaní

Našepkávač predstavuje unikátnu funkciu, ktorá má za úlohu zrýchliť a spríjemniť proces vyhľadávnia. Našepkávač po zadaní vyhľadaného výrazu na základe zhody ponúkne čo nejrelevantnejšie výsledky vo svojej rozbaľovacej ponuke.

Ako si vyhľadať konkrétne kategórie a ďalšie informácie alebo články

S cieľom sprehľadniť funkciu vyhľadávania si môžete vo výsledkoch vyhľadávania preklikávať medzi záložkami Nájdené v produktoch, Nájdené v kategóriách a Nájdené v článkoch. Nie ste tak obmedzovaný len na výber z ponuky produktov, ale môžete si pozrieť aj konkrétne kategórie prípadne nájsť ďalšie užitočné informácie v článkoch.

Ako používať filtrovanie vo výsledkoch vyhľadávania

Filter je špecifická funkcionalita umožňujúca vyfiltrovať resp. vytriediť si vo výsledkoch vyhľadávania napr. či je tovar momentálne v akcii, skladom a podobne. Nemusíte tak zbytočne prehľadávať všetky produkty, ale môžete vašu požiadavku presne zacieliť na základe kritérií, ktoré ste si vo filtrovaní vybrali.

Práca s Košíkom

Ako si vložiť tovar do Košíka

Pre pridanie tovaru do Košíka, ako prvé na stránke konkrétneho produktu kliknete na veľké fialové tlačidlo s označením Do košíka. Po pridaní produktu do Košíka vám systém ukáže produkt, ktorý ste práve vložili do Košíka. Tu si môžete overiť, či ste vybrali správny produkt a prejsť k objednávkovému procesu (kliknutím na tlačítko Prejsť do košíka a objednať) alebo sa vrátiť kliknutím na tlačidlo Pokračovať v nákupe do e-shopu k ďalšiemu nakupovaniu. Aktuálny stav košíka si môžete kedykoľvek opäť overiť po kliknutí na ikonku v pravom hornom rohu stránky, ktorá zároveň informuje o počte pridaných produktov do Košíka.

Ako si odstrániť tovar z Košíka

Na odstránenie produktu z Košíka je potrebné, aby ste sa nachádzali priamo v Košíku. Do Košíka sa môžete dostať kliknutím na ikonu Košík v pravom hornom rohu stránky a po rozbalení vybrať možnosť Váš košík.  V ňom stači kliknúť na fialové tlačidlo s označením X vedľa produktu, ktorý chcete odstrániť z Košíka a produkt bude z vášho Košíka následne odstránený .

Správa zákazníckeho profilu

Ako si vytvoriť zákaznícky profil na www.nay.sk

Na vytvorenie užívateľského profilu je potrebné sa zaregistrovať. Zaregistrovať sa môžete dvoma spôsobmi. Prvý spôsob je kliknúť na ikonku Prihlásenie v pravom hornom rohu stránky. Druhou možnosťou je, že sa zaregistrujete priamo v procese objednávania. Po úspešnej registrácii si môžete váš profil prezrieť po kliknutí na ikonku Prihlásenie, kde vyplníte údaje: váš e-mail a heslo, ktoré ste zadali v procese registrácie. Po prihlásení sa ikona Prihlásenie zmení na ikonu Profil, ktorá značí  úspešné prihlásenie do vášho profilu na www.nay.sk. Váš aktuálny profil - Užívateľskú sekciu si môžete kedykoľvek zobraziť po kliknutí na ikonu Profil.

Čo je to užívateľská sekcia a na čo slúži

Užívateľská sekcia predstavuje ucelený súhrn informácií ako sú vaše registračné údaje, prehľad vašich objednávok, obľúbené položky ako aj prehľad údajov o vašom členstve v NAY Extra klube, ak ste členom.

Objednávka tovaru

Ako prebieha proces objednávky

1.
Ak ste si už vložili produkty do Košíka, prvým krokom potrebným pre vykonanie objednávky v e-shope www.nay.sk je kliknúť si na tlačidlo Košík v pravom hornom rohu a následne na tlačidlo Váš košík.
Následne budete automaticky presmerovaný do Košíka.
Ak ste členom NAY Extra klubu, do modrého poľa pod zoznamom produktov v Košíku môžete zadať číslo vašej Klubovej karty NAY Extra a PIN kód. Zobrazí sa vám počet bodov na vašej karte, ktoré hneď môžete uplatniť (odpočítať si ich z ceny) pri nákupe, ktorý práve robíte.
Pre ďalší krok kliknete na fialové tlačidlo Prejsť k objednávke.

2.
Po kliknutí sa dostanete na stránku Krok 1, kde si vyberiete spôsob dopravy a platby.
Po výbere kliknete na fialové tlačidlo Pokračovať.

3.
Dostanete sa na stránku Krok 2, kde vyplníte svoje údaje.
Ak ste už registrovaný zákazník www.nay.sk, prípadne ste už u nás nakupovali, tieto údaje budete mať automaticky vyplnené.
Po vyplnení kliknete na fialové tlačidlo Odoslať objednávku.

4.
Po odoslaní objednávky prejdete na stránku, ktorá vám potvrdí úspešné odoslanie vašej objednávky.
Zároveň si môžete podrobne prezrieť súhrn vašej objednávky.

Kde sa dopĺňajú potrebné dodacie údaje a vyberá spôsob platby a doručenia

Výber platby a konkrétneho spôsobu doručenia sa vypĺňajú v druhom a treťom kroku v procese objednávky. Podrobnejšie informácie ako vykonať objednávku nájdete v príspevku vyššie.

Ako sa presvedčím, že objednávka bola bezproblémovo odoslaná

Po úšpešnom dokončení každej objednávky ste automaticky presmerovaný na stránku so súhrnnými informáciami o úspešnej objednávke. V prípade, že máte ďalšie doplňujúce otázky k vašej objednávke, neváhajte nás telefonicky kontaktovať na našej Infolinke 0850 111 444.

Čo robiť, pokiaľ mám problém objednávku korektne odoslať

V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať priamo na Infolinke 0850 111 444  alebo prostredníctvom e-mailu eshop@nay.sk.
TlačDoporučiť e-mailom

Menu Ako nakupovať na www.nay.sk

Prihlásiť

Užívateľské menu

Prihlásiť Košík (0)

Bratislava Zlaté Piesky

Akcie Naše predajne Služby Aktuality NAY Extra klub O spoločnosti Kontakt

volajte NAY Infolinku 0850 111 444