E-kolobežka, Maximálna nosnosť: 150 kg, Určenie: univerzálny, Kapacita batérie: 15,4 Ah, Maximálny dojazd: 35 km, Výkon motora: 500 W, Max. rýchlosť: 25 km/hod.. Viac info
Cena 639,00 €
Zľava 4 % z predchádzajúcej ceny: 665,99 € Zobraziť nápoveď
Prihlásiť sa / Registrovať sa a získať späť na ďalší nákup: 6,39 € Zobraziť nápoveď
4,0 / 5
1×
100%
Kvalita
Vynikajúca
80%
Hodnota za peniaze
Výborná
1 jeden nákup
Elektrická kolobežka City Boss GV5L je ideálnou voľbou pre výlety do mesta či prírody. Pomocou dvojitého zabezpečeného skladacieho mechanizmu ju môžete zložiť a rozložiť za 8 sekúnd a pri zloženom ráme s dĺžkou 116 cm ju prepravíte ľahko autom, vlakom, MHD. Bezúdržbový 500 W motor svižne zrýchli dokonca aj pri zaťažení 100 kg. Tlmiče vzadu aj vpredu znižujú nepríjemné vibrácie v miernom teréne. Na jedno plné nabitie, ktoré trvá 6 - 7 hodín prejdete vzdialenosť až 35 km.
Robustný rám kolobežky je vyrobený z leteckého hliníka, ktorý vydrží zaťaženie až 150 kg. S výškovo nastaviteľnými riadidlami s ergonomickými riadidlami je kolobežka vhodná pre osoby s postavou 150 - 200 cm. Z bezpečnostných dôvodov je odporúčaný vek používania od 16 rokov. Na priestrannom nášľape môžete pohodlne jazdiť s nohami za sebou alebo vedľa seba. Kolobežku je možné voliteľne vybaviť sklopným sedlom.
Kovové svetlo s výkonom 400 lúmenov a dosahom 10 metrov bezpečne osvetlí vašu cestu aj v tme. K väčšej bezpečnosti prispieva aj ambientné podsvietenie spodného rámu, ktoré sa zapne spolu so svetlami. Predné a zadné svetlá napájané z centrálnej batérie sa zapínajú pomocou spínača na riadidlách, kde je umiestnené i tlačidlo klaksónu a aj animované smerové svetlá. Počas brzdenia sa navyše rozsvieti aj zadné brzdové svetlo. Pri vyšších rýchlostiach môžete kolobežku spoľahlivo zastaviť pomocou nezávislej mechanickej kotúčovej brzdy vzadu aj vpredu, ktorá je navyše podporovaná brzdou elektronickou.
Bezúdržbový 500 W motor zrýchľuje dokonca aj pri zaťažení 100 kg a vyvedie vás aj na prudší kopec. Predné a zadné tlmiče pohlcujú nepríjemné vibrácie, tým pádom je kolobežka vhodná aj pre miernejší terén. Batériu Li-Ion 15,4 Ah môžete nabíjať prenosnou nabíjačkou zo zásuvky 220 V na plnú kapacitu za 6 - 7 hodín. Počas bežnej prevádzky s kolobežkou na jedno nabitie prejdete až 35 km vzdialenosť. Celková vzdialenosť môže byť kratšia alebo dlhšia, vždy to závisí od hmotnosti jazdca, terénu, štýlu jazdy a vonkajšej teploty.
Pomocou tlačidla na displeji môžete ľubovoľne prepínať medzi 3 režimami, ktoré majú za následok obmedzenie maximálnej rýchlosti. Po zapnutí kolobežky je vždy aktívny posledný nastavený režim. Pri dlhších cestách oceníte tempomat, ktorý udržuje stály výkon kolobežky aj bez nutnosti neustáleho držania plynu.
Na transreflexnom displeji môžete sledovať aktuálny stav batérie, aktuálnu rýchlosť, čas jazdy a prejdenú vzdialenosť. Displej je dokonale čitateľný aj na priamom slnečnom svetle alebo v noci. Nabíjajte svoj mobilný telefón alebo tablet pomocou portu USB na zadnej strane displeja, a to buď počas jazdy, alebo počas státia kolobežky pomocou 2-hodinového časovača.
Ak je to možné, použi trasu a cestu vyznačenú pre bicykle, ak nie, jazdi na okraji vozovky. Rešpektuj všetky dopravné predpisy. Nepoužívaj na jazdu chodník, iba ak by ti to umožňovali dopravné predpisy. Rovnako ako pri bicyklovaní, aj tu je najlepšie vždy nosiť prilbu pri jazde.
Nezabudni, že pre teba platia dopravné predpisy rovnako ako pre ostatných účastníkov cestnej premávky. Preto sleduj všetky dopravné značenia, vodorovné dopravné značky a semafory. Ber ohľad na chodcov a ostatných účastníkov cestnej premávky na križovatkách.
Hmotnosť | 22.8 Kg |
---|---|
Kapacita batérie | 15.4 Ah |
Výkon motora | 500 W |
4,0 / 5
1 recenzia City Boss GV5L čierna
100%
Kvalita
Vynikajúca
80%
Hodnota za peniaze
Výborná
26. 10. 2024
Celkové hodnotenie
Kvalita Vynikajúca
Hodnota za peniaze Výborná
Páčka na pridávanie sa pohybuje v horizontálnom smere a nie vertikálnom. Klaksón je tak blízko smeroviek, že ho pri jazde náhodne stláčam.<br /> Polomer otáčania je (oproti konkurencii) pomerne veľký.<br /> Pri jazde do kopca (oproti konkurencii) skôr sklamala.<br /> Nechal som ju v garáži pri asi 7 stupňoch a batéria padla z plnej na skoro vybitú za 2-3 dni. Výrobca uvádza, že nabíjať treba vždy do plna - ako keby mala pamäťový efekt. Premýšľam či je vôbec lítiová.