Nehodnotené

0% Hodnota za peniaze
Nehodnotené

1 jeden nákup

Zobraziť jednu recenziu

Popis produktu

Hra FIFA 18 na Xbox One od EA Games prichádza aj v tomto ročníku s množstvom vylepšení a hracích módov. FIFA 18 pracuje v engine Frostbite™, ktorý priniesol iný rozmer hry. Hranica medzi reálnym a virtuálny svetom sa prelína, čím prináša do hry hráčov a atmosféru svetovej súťaže. Vychutnajte si skvelé hracie módy, autentickosť hry, vylepšené aktualizácie kitov a tímov. Vylepšenie režimov Kariéra, FIFA Ultimate Team a ďalších. Úžasné pohyby hráčov s technológiou Real Player Motion, interakcie s protihráčom, dokonca aj v spôsobe zakončenia útokov. Vyhrávajte zápasy so svojim obľúbeným tímom a porážajte ostatných hráčov na celom svete.

Staňte sa súčasťou hry

Začnite hrať a okamžite preniknite do hry. Vyberte si hráča a sledujte jeho pohyby pri práci s loptou. Pohyby hráčov sú oveľa plynulejšie vďaka rýchlej odozve. Technológia Real Player Motion prináša na obrazovku verné pohyby hráčov, a vy tak máte pocit, že sledujete reálnu hru. Hra je vylepšená o 6 svetovo uznávaných hráčov ako sú Ronaldo, Sterling či Robben. Špecifické hráčske štýly a pohyby týchto hráčov sú prenesené do hry. Užívajte si skvelú hru s vylepšeniami, ktoré vás prenesú priamo na štadión.

Atmosféra, ktorá vás vtiahne do hry

Do hry vás okrem úžasnej hráčskej dynamiky vtiahne aj neutíchajúca atmosféra na štadióne a takmer reálné zobrazenie na aké ste zvyknutí pri sledovaní futbalových zápasov. Slnko pohybujúce sa po oblohe, kinematografické stupňovanie atmosféry, ale aj detaily ako reklamné plochy, transparety či dokonca aj odpadky. Všetky tieto kulisy vám dajú pocit, že ste priamo na ihrisku obrovského štadióna. Pri strelení gólu sa ozývajú hlasné reakcie divákov, ktoré vás ešte viac motivujú k ďalším gólom a útočným akciám.

Koncovka od profesionála

Vytvorte si príležitosť na únik a vytvote útok, ktorý premeníte na golovú šancu. Vďaka plynulým pohybom a animáciam máte väčšiu šancu skórovať. Skvelá práca nôh, rúk a hlavy pripspeje k streleniu  dychberúcich gólov. Pri centrovaní lopty máte k dispozícii niekoľko možností, ako dostať loptu za brankárov chrbát. Vyberte si dlhé prihrávky priamo pred bránu, vysoké oblúky alebo center v stoji a premeňte vašu šancu.

Tímová taktika

FIFA 18 prichádza s rozšírenými možnosťami štýlov, ktoré vám umožnia hrať oveľa taktickejšie. Zvoľte si klub a všimnite si jeho taktické zmýšľanie či defenzívu. Vyberte zo svojich záloh a pošlite nového hráča na trávnik, a to všetko bez prerušenia hry. Čerstvý hráč zapadne do zostavy a spolu s ostatnými má dostatok priestoru na sledovanie a čítanie hry.

Výbušnosť a dynamika

Zabráňte súperovi preniknúť na vašu polovicu. Rýchle obranné reakcie obrancov, otočky a dribling prinesú viac útočných akcií. Meňte pomalé vedenie lopty na rýchle alebo naopak. Využite talent hráčov a ich herné majstrovstvo ovládania a spracovania hry. Rýchlostné animácia umožnia hru zrýchliť aj spomaliť, a tak prekvapiť protivníkov.

Parametre produktu

Kľúčové parametre produktu

Platforma Xbox One