Často kladené otázky - NAY Extra klub

Často kladené otázky - NAY Extra klub

  1. Kto sa môže stať členom klubu NAY Extra?
    Členom NAY Extra klubu sa môže stať osoba staršia ako 18 rokov a pobytom v Slovenskej republike.
     
  2. Ako získam klubovú kartu NAY Extra?
    Najjednoduchšie je zaregistrovať sa on-line alebo stiahnuť aplikáciu NAY Smart App. Môžete sa však zaregistrovať aj v ľubovolnom obchodnom dome NAY.
     
  3. Existuje aj elektronická verzia klubovej karty NAY Extra?
    Áno, a budeme veľmi radi, ak ju budete používať.
    Elektronickú kartu máte uloženú vo svojom zákazníckom profile na stránke www.nay.sk alebo uloženú v aplikácii NAY Smart App.
     
  4. Môžem plastovú kartu používať ako elektronickú klubovú kartu NAY Extra?
    Ak ste sa registrovali na predajni a nemáte alebo nechcete si založiť účet na www.nay.sk, môžete si aj svoju plastovú karty uložiť do smartfónu. Stačí, ak si oskenujete čiarový kód zo zadnej strane karty a uložíte si ho vo svojom smartfóne. V predajni sa následne budete preukazovať čiarovým kódom vašej karty.
     
  5. Možem sa zaregistrovať do klubu ak už mám vytvorený e-shopový účet na www.nay.sk?
    Áno, môžete. Po prihlásení sa do e-shopového účtu v časti Môj profil - Členstvo v NAY Extra klube sa môžete zaregistrovať. Kartu vám následne priradíme k vašemu profilu a zašleme na e-mailovú adresu.
     
  6. Ako si napárujem klubovú kartu NAY Extra k e-shopovému účtu www.nay.sk?
    Dodatočné priradenie klubovej karty NAY Extra k zákazníckemu účtu nay.sk je možné prostredníctvom infolinky NAY, ktorá je vám k dispozícii na telefónnom čísle +421 2 44 555 444 v pracovných dňoch od 8:00 do 20:00 a cez víkendy v čase 9:00 do 18.00.

    Pre priradenie karty bude potrebné operátorovi uviesť číslo klubovej karty NAY Extra a e-mailovú adresu, ku ktorej chcete kartu priradiť. Náš operátor si overí aj vaše údaje. Klubovú kartu NAY Extra vám následne priradíme do vášho zákazníckeho profilu.
     
  7. Stratil som klubovú kartu NAY Extra, čo mám robiť?
    Klubovú kartu NAY Extra máte stále uloženú vo svojom profile na stránke www.nay.sk. Môžete si ju preposlať na e-mail alebo si ju uložiť v podobe čiarového kódu vo svojom smartfóne. Potom ju už určite nestratíte. V prípade, že máte plastovú klubovú kartu, môžete požiadať o jej prevydanie v ľubovolnej predajni NAY.
     
  8. Neviem sa prihlásiť do svojho e-shopového účtu.
    Ak si pamätáte e-mail, ktorý ste použili pri registrácii, zadajte ho prosím na tejto stránke Zabudnuté heslo a obratom vám zašleme nové heslo k vášmu účtu.
     
  9. Nepamätám si heslo ani prihlasovací e-mail k e-shopovému účtu. Čo mám robiť?
    Zavolajte na našu NAY infolinku číslo +421 2 44 555 444 a naši pracovníci sa pokúsia s vami problém vyriešiť. Infolinka je vám k dispozícii v pracovné dni od 8:00 do 20:00, cez víkendy od 9:00 do 18:00.
     
  10. Chceli by sme mať dve karty na jeden účet. Dá sa to?
    Klubová karta NAY Extra je neprenosná a smie ju používať iba osoba, na ktorú je registrovaná.
     
  11.  Čo zamená Archivácia dokladu?
    Klubová karta NAY Extra eviduje vaše nákupy a ukladá vaše doklady on-line do vášho zákazníckeho profilu. V prípade, že potrebujete napríklad reklamovať tovar, stačí nám predložiť klubovú kartu NAY Extra a doklad dohľadáme. Už si nebudete musieť odkladať papierové pokladničné doklady.
     
  12.  Ako funguje Okamžitá výmena záručnej reklamácie do 30€?
    Služba platí pre výrobky, na ktorých sa prejaví záručná vada a ich cena je do 30€.
    Presné podmienky služby nájdete tu: okamžitá výmena
     
  13.  Získavam klubové body za celý nákup?
    Body sa na Klubovú kartu NAY Extra pripisujú za kompletný sortiment tovaru a služieb. Výnimku tvorí nákup Darčekového poukazu NAY, za ktorý sa body nepripisujú.
     
  14. Môžem si uplatniť klubové body na celý nákup?
    Uplatnenie bodov nie je možné v týchto prípadoch: nákup poistenia náhodného poškodenia tovaru, nákup predĺženej záruky tovaru, nákup Darčekového poukazu NAY, nákup aktivácii služieb Skylink.
     
  15. Môžem zaplatiť celý nákup klubovými bodmi?
    Pri uplatnení bodov ako zľavy na nákup je potrebné, aby zostatková hodnota nákupu bola minimálne 0,01€. Nákup nie je možné uhradiť iba klubovými bodmi.
     
  16. Aká je platnosť klubových bodov?
    Každý bod, ktorý získate na svoj klubový účet má svoju platnosť. Platnosť bodov je vždy jeden rok od uskutočnenia nákupu. V& prípade, že si body do jedného roka neuplatníte ako zľavu, príde k ich exspirácii.
     
  17. Môžem byť o exspiráciách bodov vopred upozornený?
    Ak nám poskytnete vašu e-mailovú adresu alebo si nainštaluje aplikáciu NAY Smart App, budeme vás o blížiacej sa exspirácii bodov vopred informovať. Budete tak mať detailný prehľad o vašich bodoch a čas si svoju zľavu uplatniť ešte pred exspiráciou bodov.
     
  18. Čo sú to klubové ceny NAY Extra?
    Klubové ceny NAY EXtra sú určené výhradne pre členov klubu. Aktuálny zoznam produktov s klubovou cenou je tu.
     
  19. Môžem nakupovať za klubové ceny NAY Extra ak nie som členom klubu?
    Nie, klubové ceny sú určené výhradne pre členov NAY Extra klubu. V prípade, že chcete nakupovať za klubové ceny NAY Extra, je potrebné sa do klubu zaregistrovať.
     
  20. Som členom klubu, urobil som objednávku na www.nay.sk, ale nenakúpil som za klubové ceny. Prečo?
    Pre nákup výrobkov v klubových cenách je potrebné, aby ste mali na svoj účet napárovanú klubovú kartu NAY Extra. Postup napárovania karty na e-shopový účet nájdete tu.
     
  21. Získavam % späť aj za nákup výrobkov v klubových cenách?
    Áno, aj za nákup výrobkov v klubových cenách vám vrátime časť hodnoty nákupu na váš klubový účet. Hodnota vrátenej časti nákupu je určená úrovňou klubovej karty NAY Extra.
     
  22. Ako môžem zrušiť členstvo v klube NAY Extra?
    Veľmi nás mrzí, že zvažujete o zrušení svojho členstva v NAY Extra klube. Ak ho chcete zrušiť, prihláste sa, prosím, do svojho profilu na www.nay.sk. a v sekcii Správa osobných údajov kliknite na Žiadosť o zrušenie členstva v NAY Extra klube.

 

Všetko o nákupe