Často kladené otázky - NAY Extra klub

Často kladené otázky - NAY Extra klub

 

Kto sa môže stať členom NAY Extra klubu?
Členom NAY Extra klubu sa môže stať osoba staršia ako 18 rokov s pobytom v Slovenskej republike.

Ako získam klubovú kartu NAY Extra?
Najjednoduchšie je zaregistrovať sa online alebo si stiahnuť aplikáciu NAY Smart App. Môžete sa však zaregistrovať aj v ľubovolnej predajni NAY.

Existuje aj elektronická verzia klubovej karty NAY Extra?
Áno, a budeme veľmi radi, ak ju budete používať.
Elektronickú kartu máte uloženú vo svojom zákazníckom profile na stránke www.nay.sk alebo v aplikácii NAY Smart App.

Môžem plastovú kartu používať ako elektronickú klubovú kartu NAY Extra?
Ak ste sa registrovali v predajni a nemáte alebo si nechcete založiť účet na www.nay.sk, môžete svoju plastovú kartu uložiť do smartfónu. Stačí oskenovať čiarový kód na zadnej strane karty a uložiť si ho do smartfónu. V predajni sa budete preukazovať čiarovým kódom vašej karty.

Možem sa zaregistrovať do klubu, ak už mám vytvorený zákaznícky účet na www.nay.sk?
Áno, môžete. Prihláste sa do zákazníckeho účtu a do klubu sa zaregistrujete v časti „Môj profil – Členstvo v NAY Extra klube“. Kartu vám priradíme k vášmu profilu a pošleme vám ju aj na e-mailovú adresu.

Ako si napárujem klubovú kartu NAY Extra k e-shopovému účtu www.nay.sk?
Dodatočné priradenie klubovej karty NAY Extra k zákazníckemu účtu NAY.sk je možné prostredníctvom infolinky NAY, ktorá je vám k dispozícii na telefónnom čísle 02 / 44 555 444 v pracovných dňoch od 8.00 do 20.00 hod. a cez víkendy v čase od 9.00 do 20.00 hod.

Pre priradenie karty treba operátorovi uviesť číslo klubovej karty NAY Extra a e-mailovú adresu, ku ktorej chcete kartu priradiť. Náš operátor si overí aj vaše údaje. Klubovú kartu NAY Extra vám priradíme do vášho zákazníckeho profilu.

Stratil som klubovú kartu NAY Extra, čo mám robiť?
Klubovú kartu NAY Extra máte stále uloženú vo svojom profile na stránke www.nay.sk. Môžete si ju preposlať na e-mail alebo si ju uložiť v podobe čiarového kódu vo svojom smartfóne. Potom ju už určite nestratíte. Ak máte plastovú klubovú kartu, môžete požiadať o jej prevydanie v ľubovolnej predajni NAY.

Neviem sa prihlásiť do svojho zákazníckeho účtu
Ak si pamätáte e-mail, ktorý ste použili pri registrácii, zadajte ho na stránke Zabudnuté heslo a obratom vám pošleme nové heslo k vášmu účtu.

Nepamätám si heslo ani prihlasovací e-mail k zákazníckemu účtu
Zavolajte na infolinku NAY na číslo 02 / 44 555 444 a naši pracovníci sa pokúsia s vami problém vyriešiť. Infolinka je vám k dispozícii počas pracovných dní od 8.00 do 20.00 hod. a cez víkendy od 9.00 do 20.00 hod.

Chceli by sme mať dve karty na jeden účet, dá sa to?
Klubová karta NAY Extra je neprenosná a smie ju používať iba osoba, na ktorú je registrovaná.

Čo zamená Archivácia dokladu?
Klubová karta NAY Extra eviduje vaše nákupy a ukladá vaše doklady online do vášho zákazníckeho profilu. V prípade, že potrebujete napríklad reklamovať tovar, stačí nám predložiť klubovú kartu NAY Extra a doklad dohľadáme. Už si nebudete musieť odkladať papierové pokladničné doklady.

Ako funguje Okamžitá výmena záručnej reklamácie do 30 €?
Služba platí pre výrobky s cenou do 30 €, na ktorých sa prejaví záručná porucha.
Presné podmienky služby nájdete tu: okamžitá výmena

Získavam klubové body za celý nákup?
Body sa na Klubovú kartu NAY Extra pripisujú za kompletný sortiment tovaru a služieb. Výnimku tvorí nákup Darčekového poukazu NAY, za ktorý sa body nepripisujú.

Môžem si uplatniť klubové body na celý nákup?
Body sa nedajú uplatniť na nákup na splátky priamo v predajni, nákup poistenia tovaru a predĺženej záruky, nákup Darčekových poukazov NAY a nákup aktivácie služieb Skylink.

Môžem klubovými bodmi zaplatiť celý nákup?
Pri uplatnení bodov ako zľavy na nákup musí byť zostatková hodnota nákupu minimálne 0,05 € v predajni, pri objednávke na e-shope www.nay.sk minimálne 1,00 €. Nákup nie je možné uhradiť iba klubovými bodmi.

Aká je platnosť klubových bodov?
Každý bod, ktorý získate na svoj klubový účet, má svoju platnosť. Platnosť bodov je vždy jeden rok od uskutočnenia nákupu. Ak body neuplatníte do jedného roka, exspirujú. 

Môžem byť o exspiráciách bodov vopred upozornený?
Ak nám poskytnete svoju e-mailovú adresu alebo si nainštalujete aplikáciu NAY Smart App, budeme vás o blížiacej sa exspirácii bodov vopred informovať. Budete tak mať detailný prehľad o svojich bodoch a dosť času na to, aby ste si zľavu uplatnili ešte pred exspiráciou bodov.

Čo sú to klubové NAY Extra ceny?
Klubové NAY Extra ceny sú určené výhradne pre členov klubu. Aktuálny zoznam produktov s NAY Extra cenou je tu.

Môžem nakupovať za klubové NAY Extra ceny, ak nie som členom klubu?
Nie, klubové ceny sú určené výhradne pre členov NAY Extra klubu. Ak chcete nakupovať za klubové NAY Extra ceny, treba sa zaregistrovať do NAY Extra klubu.

Som člen NAY Extra klubu no pri objednávke na e-shope som nenakúpil za klubové ceny. Prečo?
Pre nákup výrobkov s NAY Extra cenami musíte mať k svojmu účtu napárovanú klubovú NAY Extra kartu. Dodatočne priradiť klubovú NAY Extra kartu k zákazníckemu účtu na NAY.sk vám pomôže NAY infolinka, ktorú máte k dispozícii na telefónnom čísle +421 2 / 44 555 444 v pracovných dňoch od 8.00 do 20.00 hod. a cez víkendy v čase 9.00 do 20.00 hod.

Pre priradenie karty treba operátorovi uviesť číslo klubovej NAY Extra karty a e-mailovú adresu, ku ktorej chcete kartu priradiť. Náš operátor si overí aj vaše údaje. Klubovú NAY Extra kartu vám potom priradíme k vášmu zákazníckemu profilu.

Získavam % späť aj za nákup výrobkov v klubových cenách?
Áno, časť hodnoty nákupu vám na váš účet vrátime aj za nákup výrobkov s NAY Extra cenami. Hodnota vrátenej časti nákupu je určená úrovňou klubovej NAY Extra karty.

Ako môžem zrušiť členstvo v NAY Extra klube?
Veľmi nás mrzí, že uvažujete o zrušení svojho členstva v NAY Extra klube. Ak ho chcete zrušiť, prosíme, prihláste sa do svojho profilu na www.nay.sk a v sekcii „Správa osobných údajov“ kliknite na „Žiadosť o zrušenie členstva v NAY Extra klube“.