Informácie k servisným strediskám

Postup riešenia reklamácie v servisnom stredisku

U veľkých výrobkov často servisy poskytujú aj opravu priamo u Vás doma. Nájdite si Váš výrobok v zozname autorizovaných servisov, zistíte aké služby pre Vás poskytuje.      V prípade reklamácie, reklamovanej priamo v servise, si so sebou vezmite daňový doklad (faktúru) k tovaru. Záručným listom je daňový doklad, niektoré servisy požadujú potvrdený originálny záručný list.

Potrebný záručný list pre značky: Electrolux, Zanussi, AEG
Pre všetky ostatné značky sa stačí preukázať daňovým dokladom (faktúrou).
 
Záručný list Vám radi potvrdíme v predajni. Prípadne nám zašlite s kópiou faktúry na adresu:
NAY a.s., Tuhovská 15, Bratislava 830 06
Potvrdený záručný list Vám zašleme späť na Vašu adresu, ktorú ste uviedli v objednávke ak neuvediete inú.