Inštalácia smartfónov

Kúpili ste si nový smartfón? Základné nastavenie a kopírovanie dát urobíme za vás.

Inštalácia smartfónov

Hlavné výhody:

  • Kopírovanie obsahu starého smartfónu do nového
  • Ochrana vášho smartfónu pred možnými vírusmi
  • Zabezpečenie smartfónu pred zneužitím
  • Blokovanie reklám
  • Inštalácia obľúbených aplikácií
  • Základné nastavenie smartfónu

Bližšie informácie o službe

  • Navštívte ktorúkoľvek predajňu NAY.
  • Vyberte si smartfón z našej ponuky.
  • Požiadajte predajcu o službu Inštalácia smartfónu a vyberte si ktorýkoľvek z našich balíkov.
  • Po zaplatení smartfónu a služby odovzdajte predajcovi nový smartfón.
  • Predajca nastaví všetko potrebné na novom smartfóne.
  • Ak si chcete preniesť obsah zo starého smartfónu do nového, odovzdajte predajcovi aj ten.
  • Ak si vyberiete ochrannú fóliu alebo sklo, predajca vám ich nalepí.
  • Predajca vám odovzdá potrebné aktivačné kódy k zakúpeným aplikáciám.

Najčastejšie otázky, FAQ

Funguje táto služba pre všetky mobilné telefóny?

Nie, služba je určená len pre OS Android. Apple nepodporuje.

Môžem si službu kúpiť aj cez e-shop?

Služba je dostupná na ktorejkoľvek predajni NAY. Cez e-shop sa zakúpiť dá len v prípade, ak si pri objednávke zvolíte osobný odber na predajni. V tom prípade môžete si službu zakúpiť priamo pri vyzdvihnutí tovaru.

Ako dlho to trvá?

Inštalácia aplikácií zvyčajne trvá pár minút. Prenos mediálnych súborov závisí od množstva prenesených dát. (v priemere 20 minút). Takže pokojne môžete nechať mobilný telefón u nás na predajni a vyzdvihnúť si ho neskôr.

Môže sa stať, že sa mi súbory pri prenose stratia?

Všetky súbory sú pri prenose automaticky zálohované v dočasnom súbore. Ich vymazanie nastane až po dokončení transportu.

Je môj súkromný obsah chránený?

Dáta sa prenášajú z jedného mobilného zariadenia do druhého. Počítač v tomto prípade slúži len ako prenosové zariadenie, v ktorom je vytvorený dočasný súbor s vašim obsahom. Po ukončení procesu sa celý súbor automaticky vymaže.

Čo mám robiť, ak sa mi neskopírovali všetky dáta?

Táto situácia môže nastať v prípade, ak je prenos prerušený pred dokončením. V tomto prípade je potrebné prenos celý zopakovať.

Čo mám robiť, ak mi nefungujú nainštalované aplikácie?

V tomto prípade odporúčame kontaktovať : support@smartalliance.eu alebo priniesť mobilný telefón do ktorejkoľvek predajne NAY.

Môžem využiť službu Nastavenie smartfónu aj na telefón, ktorý som nekúpil v NAY?

Službu je možné nainštalovať na ktorékoľvek kompatibilné zariadenie.

Ak si kúpim smartfón so službou paušál na istotu, budem mať v náhradnom mobile nainštalovaný zaplatený balík služby Nastavenie smartfónu?

Žiaľ z dôvodu ochrany osobných údajov nie je možné dané služby kombinovať.

Čo mám robiť, ak sa mi mobil pokazil a chcem si službu preniesť do druhého zariadenia?

V prípade, ak sa vám smartfón pokazil a je neopraviteľný v rámci záručnej reklamácie, máte nárok na vrátenie kúpnej ceny. Ak si službu chcete preniesť do iného zariadenia je potrebné navštíviť niektorú z našich predajní.

Všetko o nákupe