Lákadlom rekordne nízke ceny

Ľudia z celej Bratislavy čakali už od piatej hodiny rannej na otvorenie predajne Nay Elektrodom pri Tesco Lamač.

Najväčší predajca spotrebnej elektroniky na Slovensku, spoločnosť Nay, a.s., dnes otvorila svoju 25. predajňu na Slovensku. Druhá najväčšia predajňa v rámci siete predajní Nay Elektrodom na predajnej ploche 2150 m² zákazníkom ponúka najširší sortiment elektroniky, približne 5500 položiek vo vyše 320 kategóriách. Maloobchodná predajňa sa rozprestiera na ploche 3002,2 m2 a jej výstavba trvala necelých 5 mesiacov.

„V rámci našej filozofie zákazníkom chceme poskytnúť možnosť vybrať si zo širokej ponuky tovarov, priniesť im technologické novinky. Výsledkom je, že šírka nášho sortimentu dvakrát prekračuje ponuku konkurencie, čo potvrdil prieskum realizovaný spoločnosťou United Consultants. Zákazníci sa o tom napokon presvedčia aj v otvorenej predajni v Lamači, ktorá je v rámci ponuky tovarov skutočne výnimočná,“ uviedla Laura Ondriašová, hovorkyňa Nay. Práve rozmanitosť sortimentu je podľa prieskumov najdôležitejším kritériom výberu miesta nákupu. Preto v predajniach Nay Elektrodom zákazník nájde vždy širší výber, ako ponúka konkurencia, a to či už v ponuke čiernej, bielej alebo kancelárskej techniky. Dôležitá je aj spokojnosť zákazníkov, ktorá sa odvíja aj od individuálneho prístupu, otvorenosti, korektnosti a snahy nájsť najideálnejšie riešenie pre zákazníka, odrážajúce jeho potreby a očakávania od technológií. V predajniach je zákazníkom k dispozícii výborne vyškolený tím poradcov, špecialistov na spotrebnú elektroniku, ktorí dokážu počúvať zákazníka a pochopiť jeho potreby.

Po sedemnástich rokoch pôsobenia na trhu má spoločnosť Nay 25 predajní na Slovensku a dve v Čechách - v Třebíči a v Olomouci. V Bratislave zákazníci okrem novootvorenej predajne pri Tesco Lamač môžu navštíviť aj predajne na Zlatých pieskoch, v Auparku či v OC Danubia.

Spoločnosť Nay je jednoznačným lídrom na slovenskom trhu v celkovom obrate, v predajnej ploche a v množstve poskytovaných služieb, ktorých zoznam neustále rozširuje. „Naša pozícia na trhu nám umožňuje dosahovať najlepšie možné podmienky u výrobcov, čo našim zákazníkom zaručuje minimálne rovnaké, často aj výrazne nižšie ceny, ako ponúka konkurencia,“ dodala L. Ondriašová.

Publikované: 20. 11. 2009

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore