NAY, a. s., s novým CEO

Zmeny vo vrcholovom manažmente NAY.

NAY, a. s., prevádzkovateľ najväčšej maloobchodnej siete so spotrebnou elektronikou, oznámil 15. 3. 2010 zmeny vo vrcholovom manažmente spoločnosti. Do funkcie CEO bol vymenovaný Erwin Rauh, vo funkcii COO bude pôsobiť doterajší obchodný riaditeľ spoločnosti Karol Tisončík a CFO spoločnosti sa stáva Ing. Roman Kocourek. Zakladatelia spoločnosti Peter Zálešák a Ján Tomáš, ktorí pôsobili vo funkcii CEO a COO od jej založenia, budú naďalej pôsobiť na postoch predsedu a podpredsedu Predstavenstva NAY, a. s. Zmeny sú platné od 1. 3. 2010.

Erwin Rauh, ktorý pôsobil napríklad v sieti Media Markt v Nemecku, Rakúsku a vo Švédsku, je medzinárodne ostrieľaný špecialista na spotrebnú elektroniku a biznis manažér so skvelou reputáciou. Do spoločnosti NAY prináša viac ako 30 rokov manažérskych, marketingových a technologických skúseností.

„Erwin Rauh je správny líder, ktorý posunie NAY do ďalšej vývojovej fázy. Naším cieľom je povýšiť NAY z klasického maloobchodu na plnohodnotného multikanálového predajcu s využitím všetkých dostupných možností. Veríme, že prirodzene zapadne do kultúry našej spoločnosti a že jeho medzinárodné skúsenosti a reputácia sú ideálne načasovaný prínos pre spoločnosť v jej pokračujúcej expanzii a v raste. Sme radi, že prijal túto úlohu, a očakávame ďalšie posilnenie našej úlohy lídra trhu,“ uviedol Peter Zálešák.

Erwin Rauh k svojmu vymenovaniu do funkcie dodal: „NAY a jej filozofia sa veľmi dobre hodia k môjmu spôsobu práce a k mojej osobnosti. Predstavuje pre mňa úspešnú spoločnosť, do ktorej dvaja zakladatelia vložili všetky svoje vedomosti a um a s nefalšovaným entuziazmom ju vybudovali krok po kroku, čo je aj mojím prístupom k obchodu. Teším sa na pôsobenie v NAY.“

Funkciu COO v spoločnosti prevzal Karol Tisončík, ktorý doteraz zastával post obchodného riaditeľa a stál pri úspechoch firmy 18 rokov, takmer od jej vzniku. Funkciu CFO bude v spoločnosti zastávať Roman Kocourek, ktorý prišiel do NAY v roku 2009 na post finančného riaditeľa. „Karol Tisončík je človek s vrodenými schopnosťami lídra a s perfektnou znalosťou slovenského trhu. Roman Kocourek je mimoriadne schopný finančný expert s pragmatickým a zároveň kritickým myslením. Som presvedčený, že ich skúsenosti a schopnosti sú správna kombinácia, ktorá posunie NAY dopredu,“ uviedol k zmenám na ďalších postoch Ján Tomáš.

Karol Tisončík priblížil svoju víziu NAY v nasledujúcom období: „Chceme ďalej pracovať na stopercentnom prístupe k zákazníkovi, aby sme mu priniesli najvyššiu úroveň služieb a ponuku partnera s pridanou hodnotou. Do tejto oblasti neustále investujeme a stále vidíme veľký priestor na rozšírenie.“

„Máme za sebou obdobie plné zmien, od expanzie do Českej republiky cez zavedenie nového informačného systému až po globálnu finančnú krízu. Nazbierali sme dostatok informácií, aby sme ich vedeli využiť v prospech splnenia cieľov spoločnosti a jej akcionárov, posilnenia nášho postavenia na trhu, expanzie a na rozšírenie iných možností predaja,“ hodnotil situáciu nový CFO Roman Kocourek.

„Tieto personálne zmeny však nie sú jediná zmena. Idú ruku v ruke so zmenami v organizačnej štruktúre, ktoré zaručia firme ešte väčšiu flexibilitu, schopnosť rýchlejšie a presnejšie reagovať na zmeny správania spotrebiteľa a na aktuálne trendy. Inovátorstvo, technologické líderstvo a prinášanie noviniek na trh je jedna zo základných hodnôt spoločnosti NAY a práve dnes, viac ako inokedy, na ňu chceme klásť mimoriadny dôraz pri stanovovaní cieľov a stratégie,“ vysvetlil Peter Zálešák širšie súvislosti zmien vo vrcholovom manažmente.

Publikované: 15. 03. 2010

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore