NAY Elektrodom spustil komplexne prepracovanú verziu svojho e-shopu

Spoločnosť NAY a.s. komplexne prepracovala svoj e-shop www.nay.sk, ktorý v novej podobe uviedla do prevádzky 1.12.2011. Reaguje ním na súčasný vývoj požiadaviek zákazníkov a snaží sa plnohodnotne využiť prepojenie a potenciál kamenných a internetových predajní.

Nový internetový obchod www.nay.sk vznikol na podnet trendov vo svete aj na Slovensku, ktoré naznačujú, že internetové obchody a kamenné predajne sa stále viac približujú a využívajú svoju vzájomnú synergiu. Nová verzia e-shopu www.nay.sk je založená na pevnejšom previazaní oboch kanálov, ktoré využíva 26 odberných miest, plnohodnotné servisné a službové zázemie kamennej siete, obrovský centrálny sklad a prináša tak prepojenie výhod. „Tieto dva kanály v našom vnímaní nie sú dva oddelené svety. Práve naopak, našou snahou je ich čo najpevnejšie previazať a ponúknuť zákazníkom možnosť čo najviac kombinovať možnosti internetovej a kamennej predajne v rámci svojich nákupov, podľa toho ako im to najviac vyhovuje. Na jednej strane majú zákazníci možnosť využiť pohodlie nákupu a prezerania si celej šírky sortimentu online a na druhej majú 26 predajní, kde si môžu tovar aj osobne prevziať, pozrieť si ho a v prípade reklamácií sa na ne obrátiť. Najväčšou výhodou, ktorú oproti iným online predajniam ponúkame, je možnosť prevziať si tovar už do 3 hodín od nákupu v ktorejkoľvek predajni podľa výberu,“ povedal obchodný riaditeľ spoločnosti NAY a.s., Karol Tisončík.

Medzi ďalšie výhody nového e-shopu patria aj širší sortiment, väčšie skladové zásoby a viac variantov platby a odberu. Okrem osobného odberu poskytuje www.nay.sk aj doručenie priamo domov na celom Slovensku zadarmo a zároveň odvoz starého spotrebiča. „Pri oboch spôsoboch predaja bude zákazníkovi k dispozícii rovnaké zázemie služieb, jednoduchšie a rýchlejšie možnosti reklamácie a servisu. Osobný prístup a poradenstvo NAY Elektrodom môže zákazník využiť v prípade akýchkoľvek otázok buď prostredníctvom Infolinky alebo u kvalifikovaného personálu kamennej predajne. Spolu s rovnakou cenovou politikou a zázemím je do nákupného procesu implementovaný aj vernostný program NAY Extra klub. Zákazníci môžu plnohodnotne využívať vernostný program aj pri online nákupoch, prípadne, ak nakupujú v kamennej predajni, využiť nový e-shop na prehľad o stave svojho konta,“ dodáva Karol Tisončík.

Hlavnou výhodou internetu je ľahký a rýchly prístup k informáciám o tovare, sortimente, cenách a službách. Následne sa zákazníci rozhodujú, či si produkt potrebujú prehliadnuť osobne, poradiť sa o ňom alebo ho získať čo najskôr – v tomto smere viac vyhovujú kamenné predajne. NAY Elektrodom svojím novým e-shopom dokáže skombinovať plnohodnotnú predajňu v on-line podobe, ktorá zároveň slúži ako prvotný informačný zdroj pred nákupom elektroniky s osobným prístupom a zázemím najväčšej kamennej siete.

O spoločnosti NAY a.s.

Spoločnosť NAY oslavuje tento rok už 20 rokov slovenskom trhu a to v pozícii najväčšieho maloobchodného predajcu spotrebnej elektroniky, ktorý ponúka najväčší sortiment svetových značiek bielej, čiernej a IT techniky, spolu so širokým portfóliom súvisiacich služieb. Svoje pôsobenie začala spoločnosť začiatkom 90-tych rokov ako distribútor svetových značiek elektroniky. Od roku 1992 začala spoločnosť budovať vlastnú sieť maloobchodných predajní. V roku 1998 vytvorila koncept veľkoplošných predajní pod registrovanou značkou NAY Elektrodom, ktorý postupne rozšírila po celom Slovensku. Prvú a zároveň najväčšiu predajňu NAY Elektrodom otvorila na Zlatých pieskoch v Bratislave. V súčasnosti už prevádzkuje 26 veľkoplošných predajní v 22 mestách na Slovensku a e-shop www.nay.sk. Za uplynulý rok dosiahla spoločnosť obrat 152,72 mi. eur a s trhovým podielom vyše 25 % je NAY lídrom na slovenskom trhu s elektronikou. Viac informácií nájdete na www.nay.sk.

Publikované: 06. 12. 2011

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore