NAY Elektrodom udelí doživotie 500 tisícemu členovi NAY Extra klubu

Kampaň má podporiť vernostný program, rozšíriť počet členov NAY Extra klubu a odmeniť jubilejného, 500 tisíceho člena.

Jediný nákup nad 300 eur otvorí zákazníkovi predajní NAY Elektrodom dvere do NAY Extra klubu. A ak bude tým 500 000. v poradí, čakajú ho doživotné benefity. Spoločnosť NAY ho odmení zlatou členskou kartou, s ktorou automaticky získava zľavu 7 percent. Svojmu polmilióntemu členovi spoločnosť NAY zároveň poskytne 500 eur ročne na nákupy v sieti predajní NAY Elektrodom po celom Slovensku. „Vážime si našich zákazníkov, a preto sme pre nich pripravili túto špeciálnu akciu. Teší nás ich záujem o vernostný program, ktorý neustále dopĺňame o nové benefity,“ vysvetľuje Emil Huraj, marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.

Kampaň štartuje 22. januára 2010 a potrvá až do vstupu 500 tisíceho člena do klubu, minimálne však dva týždne. Kampaň, ktorej tvorcom je agentúra Mark/BBDO využíva, instore promotion, printovú inzerciu, letáky Nay hviezdy, rozhlasové spoty, internetovú reklamu a stránku Nay.sk. Podporená bude PR aktivitami agentúry NEUROPEA.

Publikované: 22. 01. 2010

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore