NAY Elektrodom získal prestížne ocenenie Superbrands Award

Spoločnosť NAY a.s. získala prestížne ocenenie Superbrands Awards, ktoré je známkou kvality výrobkov a služieb. Komisia expertov, tzv. Brand Council programu Superbrands Slovenská republika, udelila toto ocenenie spoločnosti NAY a.s ako výraz uznania za dlhodobú kvalitu, ktorú ponúka svojim zákazníkom.

Superbrands Awards  je svetovo najväčším programom  nezávislého hodnotenia značiek a výber ocenených sa na Slovensku udial spomedzi jedného milióna registrovaných značiek.
 
NAY a.s. je dlhodobo lídrom na slovenskom maloobchodnom trhu so spotrebnou elektronikou. Spoločnosť vždy patrila medzi inovátorov a má veľký  podiel na vytvorení dnešnej podoby maloobchodu nielen na Slovensku, ale v celom stredoeurópskom regióne.
 
„Sme dlhodobo najznámejšou značkou maloobchodných predajní na Slovensku. Výraz „Elektrodom“ už prerástol hranice značky a mnohí zákazníci ho používajú pre obchod so spotrebnou elektronikou všeobecne. V uplynulom roku sme priniesli nový koncept maloformátových predajní a začali sme rozvíjať multikanálovú formu predaja. Do centra komunikácie sme postavili našich predajcov, ktorí sa naprieč všetkými kanálmi  prihovárajú zákazníkom pod svojimi pravými menami – radia im, vysvetľujú, sprevádzajú svetom techniky. Vystriedalo sa ich už takto 21 a hrdo sa postavili za značku. Sme na nich hrdí a sú súčasťou našej značky.  V tomto roku sme priniesli revolučný spôsob predaja elektroniky na Paušál na istotu. Snažíme sa neustále prinášať našim zákazníkom pridanú hodnotu a byť pre nich relevantným a spoľahlivým pratnerom. Myslíme si, že sa nám to darí, veď náš lojalitný program má už 700 000 členov a ich počet neustále pribúda. Toto všetko pravdepodobne prispelo k získaniu prestížneho ocenenia, ktoré pokladáme za zaslúžené potvrdenie našich aktivít a úsilia,“ povedal pri zisku ocenenia Martin Ohradzanský, generálny riaditeľ spoločnosti NAY.

Publikované: 01. 07. 2013

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore