NAY sa stal super značkou už piatykrát za sebou

Spoločnosť NAY sa už po piatykrát za sebou stala nositeľom ocenenia Slovak Superbrands Award, ktoré udeľuje komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands. Potvrdila tak svoj status stabilnej a dôveryhodnej značky na slovenskom maloobchodnom trhu spotrebnej elektroniky.

Superbrands je program celosvetovo najuznávanejšieho hodnotenia značiek fungujúci v 90 krajinách. Na základe identických kritérií prebieha v každej krajine, vrátane Slovenska, proces hodnotenia a nominácie značiek na ceny Superbrands. Udelenie ocenenia Superbrands Award je potvrdením úspešného podnikania a neustáleho zvyšovania kvality značky.

„NAY je jedna z 8 značiek, ktorá získala ocenenie Superbrands piatykrát v rade. Vnímame to ako potvrdenie každoročného zlepšenia, o ktoré sa pri budovaní značky snažíme. Uplynulý rok sme výrazne inovovali náš komunikačný koncept. Sme radi, že sa stretol s dobrou odozvou či už zo strany našich zákazníkov, ale aj odbornej verejnosti. Obhájili sme pozíciu Superbrand a do NAY predajní a e-shopu zavítal opäť väčší počet zákazníkov než v minulom roku,“ povedal na margo ocenenia Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.

 

Program Superbrands

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední a vysoko uznávaní experti.
Viac informácií o Superbrands: www.slovaksuperbrands.com

Publikované: 12. 05. 2017

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore