NAY umiestnila nové centrum zákazníckych služieb v okrese s dlhodobo vysokou mierou evidovanej nezamestnanosti

Od septembra tohto roka funguje vo Vranove nad Topľou nové Centrum zákazníckej podpory a prevádzky predaja spoločnosti NAY. Zákazníci dostanú telefonické poradenstvo pri výbere tovaru, vybavia svoje objednávky, vyriešia pohľadávky a takisto vybavia popredajný servis a reklamácie. V Centre zákazníckej podpory a prevádzky nájde prácu vyše 40 Vranovčanov a ľudí z blízkeho okolia. Investícia do centra dosiahne viac ako 100 000 €.

Aktuálne má NAY zaškolených 21 zamestnancov, počas októbra 2016 však obsadzuje ďalšie pozície špecialistov a operátorov.

Centrum zákazníckej podpory a prevádzky predaja od septembra poskytuje podporu českým zákazníkom siete Electro World a počas vianočnej sezóny rozšíri podporu aj pre slovenských zákazníkov siete predajní NAY. Spoločnosť NAY a. s., ktorá je najväčším slovenským maloobchodným predajcom spotrebnej elektroniky, totiž prevádzkuje tiež sieť Elektro World v Českej republike.

Okres Vranov nad Topľou patrí medzi najmenej rozvinuté okresy s dlhodobo vysokou mierou evidovanej nezamestnanosti. Jej priemerná výška sa počas obdobia rokov 2013 až 2015 pohybovala medzi 23,3 a 17,8 %, kým za rovnaké obdobie sa priemerná miera nezamestnanosti v SR pohybovala medzi 13,5 a 10,6 %. Nie je tajomstvom, že pre svoje investície si spoločnosť NAY vybrala tento región aj preto, že jeden z jej zakladateľov a podpredseda predstavenstva Ing. Ján Tomáš pochádza práve odtiaľto.

Publikované: 05. 09. 2016

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore