NAY už po štvrtý raz získal prestížne ocenenie Slovak Superbrands Award

Spoločnosť NAY opäť potvrdila, že je stabilnou a dôveryhodnou značkou na slovenskom maloobchodnom trhu spotrebnej elektroniky. Už po štvrtý raz získala ocenenie Slovak Superbrands Award, ktoré udeľuje komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands.

Superbrands je najuznávanejším, celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek. Proces hodnotenia a nominácie značiek na ceny Superbrands prebieha na základe identických kritérií, dnes už v 90 krajinách sveta, vrátane Slovenskej republiky.

„Toto ocenenie nás teší stále tak, ako keď sme ho dostali po prvýkrát. Verím, že je dôkazom toho, ako na sebe neustále pracujeme, inovujeme a vychádzame v ústrety svojim zákazníkom, obchodným partnerom, aj zamestnancom,“ povedal Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.


Program Superbrands

Program Superbrands vznikol pred viac ako pätnástimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať pre účastníkov trhu, ktorí by sa radi rozvíjali a učili, značky hodné nasledovania. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je Superbrands Award uznávaná ako špeciálne ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední a vysoko uznávaní experti.

Publikované: 11. 04. 2016

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore