Poistenie náhodného poškodenia

Ak často cestujete, alebo máte malé deti či neposedného domáceho miláčika, viete, že náhody sa stávajú. Pre podobné prípady ponúkame poistenie náhodného poškodenia, ktoré vám zaplatí opravu tovaru, ak sa náhodou poškodí.

Poistenie náhodného poškodenia

Hlavné výhody

  1. Poistenie kryje poškodenia tovaru, ktoré zákonná záruka nekryje.
  2. Poistenie vybavíte pri kúpe tovaru v každej predajni NAY aj na e-shope.
  3. Poistiť sa dá takmer každý tovar.
  4. Poistenie platí na 2 roky od nákupu.
  5. Na vybavenie Vám stačí doklad totožnosti.
  6. Poistenie môžete zakúpiť aj pri nákupe na splátky.
  7. Pri poškodení tovaru, neplatíte za opravu ani náhradné diely.
  8. Ak je poškodený tovar neopraviteľný, vyplatíme vám jeho zostatkovú časovú cenu.

Cena poistenia náhodného poškodenia

Ku ktorým tovarom si môžete zakúpiť poistenie

  • Mobilné telefóny a tablety je možné poistiť v hodnote od 149 €- 2 500 €
  • Ostatné tovary je možné poistiť v hodnote od 49 €- 3 000 €
  • Pri nákupe online sa ponuka poistenia zobrazí pri tovare.
  • Poistenie nie je možné zakúpiť na: všetky druhy príslušenstva, antény, multimediálne prehrávače, slúchadlá, myši, klávesnice, headsety, elektrické náradie, elektrobicykle a kolobežky.

Bližšie informácie k poisteniu

  • Poistenie voči náhodnému poškodeniu kryje poškodenia tovaru, ktoré zákonná záruka nekryje. Príkladom je rozbitie displeja na mobilnom telefóne, obliatie notebooku alebo poškodenie televízora či iného tovaru.
  • Poistenie mobilov a tabletov kryje aj krádež vlámaním a lúpež. V prípade krádeže alebo lúpeže je k hláseniu poistnej udalosti predložiť aj policajnú správu.
  • Poistenie sa dá uzavrieť len na nový tovar pri jeho nákupe. Spätne sa už tovar nedá poistiť.
  • Poistenie začína platiť dňom kúpy a trvá 2 roky. Jeho platnosť sa nedá predĺžiť ani skrátiť.

Ako postupovať v prípade poistnej udalosti

  • Ak sa vám poistený tovar poškodí, prineste ho spolu s príslušenstvom do našej najbližšej predajne.
  • Ak je poškodený tovar väčších rozmerov, ako sú napríklad chladničky, práčky, poistnú udalosť hláste na infolinke 02/44 555 444.
  • K hláseniu poistnej udalosti potrebujete: faktúru alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru a prihlášku k poisteniu.
  • Predajca alebo operátor s vami spíše poistnú udalosť.
  • Zabezpečíme servisnú diagnostiku poškodeného tovaru a vybavíme všetko potrebné s poisťovňou.

Ako vybavujeme poistné udalosti

  • Servisné stredisko urobí diagnostiku a stanoví cenu opravy.
  • Keďže ste tovar už istý čas používali a jeho cena sa časom znižuje, ďalší postup bude závisieť od predpokladanej ceny opravy a zostatkovej časovej ceny zariadenia.
  • Zostatková časová cena tovaru sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania zariadenia vám odrátame z pôvodnej ceny 1 %. Čiže, ak ste televízor za 299 € používali 2 roky, jeho zostatková cena bude 224,25€.
  • Zostatková časová cena v prípade mobilných zariadení (smartfón, tablet) sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania zariadenia vám z pôvodnej ceny smartfónu odrátame prvých 6 mesiacov 3%, za každý ďalší začatý mesiac používania 1%. Čiže, ak ste smartfón za 399 € používali 8 mesiacov, jeho zostatková cena bude 319,20€.

Ak cena opravy nepresiahne zostatkovú cenu zariadenia

  • Servisný technik tovar hneď opraví.
  • Po doručení opraveného tovaru zo servisného strediska vás budeme kontaktovať.
  • Ak servisný technik vykonáva opravu u vás doma, bude vás informovať, či bude fakturovať cenu opravy priamo na nás, alebo bude žiadať zaplatenie opravy od vás a my vám ju potom preplatíme.
  • V predajni uhradíte spoluúčasť vo výške 20 €, aby sme nahlásenú poistnú udalosť mohli ukončiť.
  • V prípade, ak ste servisnému technikovi uhradili opravu vy, prineste nám faktúru o oprave a my vám okrem zostatkovej časovej ceny preplatíme aj faktúru za opravu.

Ak je cena opravy vyššia ako maximálna cena opravy alebo je tovar neopraviteľný

  • Servisný technik vystaví cenovú ponuku alebo protokol o neopraviteľnosti tovaru.
  • Budeme vás informovať, že oprava je nerentabilná alebo je tovar neopraviteľný.
  • Ak servisný technik vykonal diagnostiku tovaru u Vás doma, odovzdá vám potvrdenie o neopraviteľnosti.
  • V predajni na základe potrvdenia o neopraviteľnosti ukončíme poistnú udalosť, uhradíte nám spoluúčasť 20 € a my vyplatíme vám zostatkovú časovú cenu.

 

Všetko o nákupe