Predĺženie záruky

Zákon zaručuje na väčšinu tovaru záruku na 2 roky. Môžete si ju však predĺžiť na 3, 4 alebo 5 rokov. S predĺženou zárukou sa vyhnete zvýšeným nákladom pri prípadnej poruche po zákonnej záruke.

Predĺženie záruky

Hlavné výhody

  1. Záruku si môžete predĺžiť až na 5 rokov
  2. Predĺžená záruka kryje tie isté poruchy ako zákonná záruka
  3. Predĺženú záruku vybavíte v každej predajni aj na e-shope
  4. Záruku možete predĺžiť kedykoľvek
  5. Na vybavenie Vám stačí doklad totožnosti
  6. Zarúku si môžete predĺžiť aj pri nákupe tovaru na splátky
  7. V prípade vady po 2 rokoch, neplatíte za opravu ani za náhradné diely
  8. Ak je tovar neopraviteľný, vyplatíme vám jeho zostatkovú časovú cenu

Cena predĺženej záruky závisí od dĺžky jej trvania

Ku ktorým tovarom si môžete záruku predĺžiť

  • Predĺženú záruku si môžete zakúpiť takmer k všetkým tovarom od 49 € do 3 000 €.
  • Predĺženú záruku si môžete kúpiť k televízorom až v hodnote 6 000 €.
  • Pri nákupe online sa ponuka predĺženej záruky zobrazí pri tovare.
  • Na vybrané produktové kategórie je možné zakúpiť iba predĺženú záruku o 1 rok: notebooky, monitory, herné konzoly, hriankovače, sendvičovače, elektronika na úpravu vlasov, prípravu jedla, zubná hygiena, masážne a wellnes prístroje, klimatizácie, náradie, detská starostlivosť, tepovače a parné čističe.
  • Predĺženú záruku nie je možné zakúpiť na: smartfóny, tablety, všetky typy príslušenstva, multimediálne prehrávače, slúchadlá, myši, klávesnice, headsety, hry, herné príslušenstvo, smart hodinky, kozmetické prístroje, elektrobicykle a kolobežky, fitnes stroje.

Bližšie informácie o predĺženej záruke

  • Predĺžená záruka začína platiť po skončení 2- ročnej zákonnej záruky.
  • Predĺžená záruky kryje poruchy tovaru, ktoré vznikli bežným používaním. Mechanické poškodenia tovaru predĺžená záruka nekryje. Bližšie informácie nájdete vo Všeobecných obchodných podmienkach pre predĺženú záruku, ktoré nájdete v dokumentoch.
  • Cena predĺženej záruky závisí od dĺžky jej trvania a času kedy si záruku predĺžite. Ak si záruku predĺžite dodatočne, jej cena bude vyššia.
  • Dodatočne si môžete záruku predĺžiť počas prvých dvoch rokov používania tovaru. To znamená aj tesne pred skončením zákonnej záruky. Bližšie informácie o dodatočnej predĺženej záruke nájdete tu.

Ako postupovať v prípade poruchy

  • Ak sa vám tovar v rámci predĺženej záruky pokazí, reklamáciu hláste na infolinke 02/44 555 444.
  • K hláseniu vady potrebujete: faktúru alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru, potvrdenie alebo dohodu o predĺženej záruke, vyplnené tlačivo nahlásenia vady.
  • Operátor s vami spíše hlásenie o vade alebo Vám tlačivo nahlásenia vady pošleme.
  • Reklamáciu nahlásime do servisného strediska a zabezpečíme servisnú obhliadku.

Ako vybavujeme reklamácie

  • Servisný technik vám oznámi cenu opravy.
  • Keďže ste tovar už istý čas používali a jeho cena sa časom znižuje, ďalší postup bude závisieť od predpokladanej ceny opravy a zostatkovej časovej ceny zariadenia.
  • Zostatková časová cena tovaru sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania zariadenia vám odrátame z pôvodnej ceny 1 %. Čiže, ak ste televízor za 299 € používali 2 roky, jeho zostatková cena bude 224,25€.

Ak cena opravy nepresiahne zostatkovú cenu zariadenia

  • Servisný technik tovar hneď opraví.
  • Servisný technik vám povie, či bude fakturovať cenu opravy priamo na nás, alebo bude žiadať zaplatenie opravy od vás a my vám ju potom preplatíme.
  • Ak bude servis fakturovať priamo na nás, pošlete nám len vypísané tlačivo hlásenia vady a o ostatné sa už postaráme my.
  • Ak servisnému technikovi uhradíte opravu vy, doklad o zaplatení opravy spolu s vyplneným a podpísaným tlačivom o nahlásení vady, nám zašlite na e-mailovú adresu zaruka@nay.sk. Nezabudnite v tlačive vyplniť číslo vášho bankového účtu. Potrebné doklady nám môžete zaslať aj poštou na adresu NAY a.s., Tuhovská 15, 830 06 Bratislava. Do 14 dní od doručenia vám cenu opravy preplatíme na váš účet.

Ak je cena opravy vyššia ako maximálna cena opravy alebo je tovar neopraviteľný

  • Servisný technik vám vystaví faktúru za diagnostiku, ktorú uhradíte vy alebo ju bude faktúrovať priamo na nás.
  • Pošlete nám na vyššie uvedenú kontaktnú adresu alebo e-mail vyplnené tlačivo nahlásenia vady spolu s faktúrou za diagnostiku, kde servisný technik uvedie odhadovanú cenu opravy alebo to, že tovar je neopraviteľný.
  • Po doručení tlačiva nahlásenia vady a faktúry vám do 14 dní preplatíme na účet zostatkovú časovú cenu výrobku. V prípade, ak ste technikovi zaplatili diagnostiku, pošleme Vám zostatkovú časovú cenu vrátane nákladov na diagnostiku.

 

Všetko o nákupe