Reklamácie v NAY vyriešite bez bločku

Spoločnosť NAY prichádza s novou službou. Výmenu tovaru, záručnú reklamáciu alebo uplatnenie predĺženej záruky vybavíte v NAY bez dokladu o zaplatení či záručného listu. Stačí, aby ste pri reklamácii predložili klubovú kartu NAY Extra, ktorú ste použili pri kúpe tovaru.

Pokladničné doklady sú súčasťou každého nákupu. Pri cennejšom tovare vám pokladník vždy radí starostlivo si ich uschovať, a tak ukladáte blok za blokom, až sa z toho stáva slušná zbierka papierov. Pre všetkých, ktorých nebaví zbierať a archivovať pokladničné doklady, prináša NAY novú službu - reklamáciu bez bločku.

„V súčasnosti je každý zahltený takým množstvom dokumentov, že už nikoho nebaví odkladať si bločky a pri reklamácii hľadať ten pravý. Spoločnosť NAY vníma tento trend, preto sme sa rozhodli priniesť novú službu, vďaka ktorej majú naši zákazníci všetko pokope, bez starostí a v prípade potreby vždy poruke,“ hovorí Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.

Všetko čo pri takejto reklamácií potrebujete je klubová karta NAY Extra, ktorá bola použitá pri kúpe tovaru v predajni alebo v e-shope www.nay.sk. Všetky pokladničné bloky a faktúry budete mať archivované v elektronickej databáze vernostného programu a neprídete o ne ani v prípade straty karty. Ak ste pri nákupe zabudli použiť vašu klubovú kartu, môžete do troch mesiacov požiadať o dodatočné pridanie bloku k vernostnej karte. Doklady sú v systéme archivované až 6 rokov, čo je doba postačujúca nielen pre prípady výmeny tovaru či záručnej reklamácie ale aj pri predĺženej záruke.

Publikované: 16. 06. 2016

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore