Reklamácie riešia v NAY bez čakania na servis

Spoločnosť NAY prichádza s novou službou. Pri záručnej reklamácii tovaru do 30 € už nebudete musieť čakať na servis 30 dní. Pokazený tovar vymeníte v ktorejkoľvek predajni, ihneď a zadarmo za nový. Stačí vám k tomu iba vaša klubová karta NAY Extra.

Častokrát nad pokazeným malým spotrebičom, ktorý je ešte v záruke, iba mávneme rukou. Veď komu by sa chcelo čakať na jeho reklamáciu 30 dní, a tak si radšej kúpime nový. NAY však prichádza s novou službou okamžitej výmeny nefunkčného tovaru. Takúto zrýchlenú reklamáciu si môžu uplatniť zákazníci, ktorí sú členmi NAY Extra klubu, na všetky druhy tovarov v hodnote do 30 €, zakúpené v predajniach NAY alebo v e-shope www.nay.sk.

„Našim zákazníkom chceme prinášať inovatívne služby, ktoré im uľahčia život. Chápeme, že reklamácia nie je pre nikoho príjemná, preto sme prišli s myšlienkou zjednodušiť celý jej proces a odbremeniť tak spotrebiteľa od zbytočného čakania a dopriať mu komfort okamžitej výmeny, aby mohol daný produkt čo najskôr použiť,“ hovorí Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti NAY.

Tak ako pri každej reklamácii, aj v tomto prípade platí, že tovar bude vymenený v priebehu záručnej doby 24 mesiacov. Stačí, aby zákazník nefunkčný tovar priniesol do ktorejkoľvek predajne spolu s klubovou kartou NAY Extra alebo dokladom o zaplatení, pri ktorom bola táto karta použitá. Ak konkrétna vada produktu spĺňa záručné podmienky, tovar bude zákazníkovi okamžite vymenený za rovnaký bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, v NAY so zákazníkom vyberú iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku. 

Publikované: 04. 04. 2016

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore