Paušál na istotu

So službou Paušál na istotu môžete za nízke mesačné poplatky získať okrem tovaru komplexnú starostlivosť, spolu s ďalším výhodami. Postaráme sa, aby ste v prípade reklamácie dostali náhradný tovar.

Paušál na istotu

Hlavné výhody

  1. Podľa typu tovaru získate krytie voči náhodnému poškodeniu alebo predĺženú záruku.
  2. V rámci Paušálu na istotu môžete získať ďalšie výhody ako helpdesk, zľavy na nákup príslušenstva, doručenie a inštaláciu tovaru.
  3. Paušál na istotu si môžete rozložiť na nízke mesačné platby alebo ho môžete uhradiť v hotovosti.
  4. Počas reklamácie vám poskytneme náhradný tovar.
  5. V prípade reklamácie tovaru, neplatíte za opravu, diagnostiku ani náhradné diely.
  6. Ak je reklamovaný tovar v rámci Paušálu na istotu neopraviteľný, vyplatíme vám jeho zostatkovú časovú cenu.

Ku ktorým tovarom si môžete zakúpiť Paušál na istotu

Druh tovaru Dĺžka paušálu Ochrana proti poškodeniu Predĺžená záruka Náhradný výrobok  Komfortná doprava Ďalšie výhody

Tablet

2 roky áno - áno -

Poistenie voči krádeži

Helpdesk

Notebook

2 roky áno - áno - Helpdesk

Smartfón

2 roky áno - áno -

Poistenie voči krádeži

Helpdesk

Fotoaparát

2 roky áno - áno - tlač 150 fotiek

Práčka

3 alebo 5 rokov - áno áno áno

Inštalácia

Zľava 15 % na pracie prostriedky alebo príslušenstvo

Chladnička

3, 4 alebo 5 rokov - áno áno áno otočenie dvier

Televízor

3 roky - áno áno áno

Inštalácia

Zľava 10 % na vybrané tovary alebo príslušenstvo k TV.

Kávovar

3 roky - áno áno -

36 x 15% zľava na 1kg kávy alebo príslušenstvo 

Vysávač

3 roky - áno áno - 36 x 20% zľava na vrecká alebo príslušenstvo
Umývačka riadu 3 alebo 5 rokov - áno áno áno

Inštalácia

Zľava 15% na tablety alebo príslušenstvo k umývačkam riadu

Sušička bielizne 3 alebo 5 rokov - áno áno áno Zľava 15% na príslušenstvo k práčkam a sušičkám

Cena Paušálu na istotu

Presná mesačná platba sa môže líšiť +/- 0,01 €. Konečnú cenu Paušálu na istotu vám vypočítame pri kúpe konkrétneho produktu v predajni.

Televízor

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu televízora

Obdobie


Notebook

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu notebooku

Obdobie


Tablet

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu tabletu

Obdobie


Smartfón

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu smartfónu

Obdobie


Fotoaparát

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu fotoaparátu

Obdobie


Chladnička

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu chladničky

Obdobie


Práčka

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu práčky

Obdobie


Kávovar

Vyberte obdobie paušálu a určite cenu kávovaru

Obdobie


Vysávač

Vyberte období paušálu a určete cenu vysávača

Obdobie


Paušál na istotu pre Vás

Vyplňte všetky informácie potrebné k výpočtu

Presná mesačná čiastka sa môže lišit +/- 0,01 €. Konečnú cenu Paušálu na istotu vám vypočítáme pri kúpe konkrétného produktu v predajni.

Bližšie informácie o Paušále na istotu

  • Podľa typu tovaru získate v rámci Paušálu na istotu predĺženú záruku alebo poistenie voči náhodnému poškodeniu. K smartfónu, tabletu, fotoaparátu a notebooku, u ktorých je vyššia pravdepodobnosť poškodenia, získate poistenie voči náhodnému poškodeniu. K chladničkám, práčkam, umývačkám riadu, sušičkám bielizne, televízorom, kávovarom a vysávačom získate predĺženú záruku, vďaka ktorej môžete výrobok bezstarostne používať aj po skončení zákonnej záruky.
  • Predĺžená záruka kryje poruchy tovaru, ktoré vznikli bežným používaním. Mechanické poškodenia tovaru predĺžená záruka nekryje. Predĺžená záruka začína platiť po skončení zákonnej záruky a jej dĺžka môže byť až ďalšie 3 roky.
  • Poistenie voči náhodnému poškodeniu kryje poškodenia tovaru, ktoré zákonná záruka nekryje. Príkladom je rozbitie displeja na smartfóne, obliatie notebooku alebo poškodenie televízora či iného tovaru. Poistenie začína platiť dňom kúpy a trvá 2 roky.
  • V rámci Paušálu na istotu pre mobilné zariadenia (smartfón, tablet) je krytá aj krádež vlámaním a lúpež. V prípade krádeže nám stačí predložiť potvrdenie z polície.
  • Vďaka helpdesku pri notebookoch, smartfónoch a tabletoch získate podporu odborného technika na 2 roky. V prípade potreby Vám technik poradí s inštaláciou alebo potrebným nastavením. V zložitejších prípadoch sa technik pripojí na váš smartfón na diaľku a urobí potrebné nastavenie za vás. Technická podpora je dostupná 24 hodín denne na telefónnom čísle 02/ 32 22 35 84.
  • Tovary väčších rozmerov ako chladnička, umývačka riadu, sušička alebo práčka Vám dovezieme, rozbalíme a umiestníme na vybrané miesto. V prípade potreby odvezieme aj starý tovar a práčku či umývačku riadu vám aj nainštalujeme.
  • V rámci Paušálu na istotu vám v prípade potreby otočíme dvierka na chladničke.
  • Zľavové kupóny na príslušenstvo, ktoré získate ku kávovarom, práčkam, umývačkám riadu, sušičkám, televízorom a vysávačom, je možné využívať počas platnosti tejto služby. K fotoaparátu získate tlač 150 fotografii zadarmo. Zľavové kupóny vám odovzdávame pri kúpe služby.
  • V prípade akejkoľvek reklamácie tovaru s Paušálom na istotu vám dáme náhradný tovar, ktorý môžete používať počas doby, kým vašu reklamáciu nevybavíme. Náhradný tovar môže byť rovnaký alebo s obdobnými parametrami toho, ktorý ste si zakúpili s Paušálom.

Obmedzenia služby Paušál na istotu

  • Službu Paušál na istotu nie je možné zakúpiť na e-shope.
  • Službu Paušál na istotu je možné zakúpiť k vybraným kategóriam tovaru od 49 €.
  • Paušál na istotu k mobilným zariadeniam (smartfóny, tablety) je možné zakúpiť v hodnote od 149 €.
  • Kapsulové kávovary je možné zakúpiť s Paušálom na istotu v hodnote 99 €.
  • Ak tovar s Paušálom na istotu budete nakupovať na splátky, minimálna hodnota nákupu musí presiahnuť 112 €.
  • K televízorom, kávovarom a vysávačom je v rámci Paušálu možné získať predĺženú záruku maximálne o 1 rok.

Ako postupovať v prípade poruchy tovaru na Paušál na istotu

  • Ak sa vám tovar s Paušálom na istotu pokazí, prineste ho spolu s príslušenstvom do našej najbližšej predajne.
  • Ak je pokazený tovar väčších rozmerov, ako sú napríklad chladničky, práčky, sušičky alebo umývačky riadu, reklamáciu hláste na infolinke 02/44 555 444.
  • K hláseniu reklamácie potrebujete: faktúru alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru a zmluvu Paušál na istotu.
  • Predajca alebo operátor podľa typu produktu s vami spíše reklamáciu alebo poistnú udalosť.
  • Ak navštívite predajňu, dáme vám náhradný tovar, ktorý môžete počas reklamácie používať.
  • Reklamovaný tovar pošleme servisného strediska alebo zabezpečíme servisnú obhliadku u vás doma.

Ako vybavujeme reklamácie tovaru na Paušál na istotu

  • Servisný technik urobí diagnostiku a stanoví cenu opravy.
  • Keďže ste tovar už istý čas používali a jeho cena sa časom znižuje, ďalší postup bude závisieť od predpokladanej ceny opravy a zostatkovej časovej ceny zariadenia.
  • Zostatková časová cena tovaru sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania zariadenia vám odrátame z pôvodnej ceny 1 %. Čiže, ak ste televízor za 299 € používali 2 roky, jeho zostatková cena bude 224,25€.
  • Zostatková časová cena v prípade mobilných zariadení (smartfón, tablet) sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania zariadenia vám z pôvodnej ceny smartfónu odrátame prvých 6 mesiacov 3%, za každý ďalší začatý mesiac používania 1%. Čiže, ak ste smartfón za 399 € používali 8 mesiacov, jeho zostatková cena bude 319,20€.

Ak cena opravy nepresiahne zostatkovú cenu zariadenia

  • Servisný technik tovar hneď opraví.
  • Po doručení opraveného tovaru zo servisného strediska vás budeme kontaktovať.
  • Ak servisný technik vykonáva opravu u vás doma, bude vás informovať či bude fakturovať cenu opravy priamo na nás alebo bude žiadať zaplatenie opravy od vás a my vám ju potom preplatíme.
  • Ak ste reklamovali smartfón, tablet, fotoaparát alebo notebook, v predajni uhradíte spoluúčasť vo výške 20 €, aby sme reklamáciu mohli ukončiť.
  • Ak sme vám požičali náhradný tovar, odovzdáte nám ho v predajni. V prípade náhradného tovaru väčších rozmerov, zabezpečíme jeho zvoz.
  • Ak ste servisnému technikovi uhradili opravu vy, prineste nám faktúru o oprave a my vám okrem zostatkovej časovej ceny preplatíme aj faktúru za opravu.

Ak je cena opravy vyššia ako maximálna cena opravy alebo je tovar neopraviteľný

  • Servisný technik vystaví cenovú ponuku alebo protokol o neopraviteľnosti tovaru.
  • Budeme vás informovať, že oprava je nerentabilná alebo je tovar neopraviteľný.
  • Ak servisný technik vykonal diagnostiku tovaru u Vás doma, odovzdá vám potvrdenie o neopraviteľnosti.
  • V predajni na základe potvrdenia o neopraviteľnosti ukončíme reklamáciu. Ak ste reklamovali smartfón, tablet, fotoaparát alebo notebook, v predajni uhradíte spoluúčasť vo výške 20 € a my vyplatíme vám zostatkovú časovú cenu.

Všetko o nákupe