Smartfóny na istotu
S Paušálom na istotu na smartfón získate za nízku mesačnú platbu bezplatnú opravu pri náhodnom poškodení, 20% zľavu na príslušenstvo, náhradný smartfón počas reklamácie a ďalšie výhody.
Výhody Paušálu na istotu
- Krytie voči náhodnému poškodeniu na 2 roky.
- Krytie voči krádeži a lúpeži na 2 roky.
- Pri poškodení smartfónu, neplatíte za opravu, diagnostiku ani náhradné diely.
- Počas reklamácie vám dáme náhradný smartfón s rovnakým operačným systémom.
- Ak je poškodený smartfón neopraviteľný, dáme vám nový smartfón v zostatkovej časovej cene alebo vám ju vyplatíme.
- Smartfón s paušálom na istotu si môžete rozložiť na nízke mesačné platby alebo ho môžete uhradiť v hotovosti.
Bližšie informácie o Paušále na istotu
- Paušál na istotu si môžete zakúpiť k akémukoľvek smartfónu v hodnote od 69 € do 2 500 €.
- Paušál na istotu môžete zakúpiť v ktorejkoľvek predajni NAY alebo online.
- Paušál na istotu začína platiť dňom kúpy a trvá 2 roky. Jeho platnosť sa nedá predĺžiť ani skrátiť.
- Paušál na istotu sa dá uzavrieť len na nový smartfón pri jeho kúpe. Spätne sa už kúpiť nedá.
- Pri nákupe v predajni si môžete Paušál rozšíriť o benefity ochrannej fólie zadarmo a 20% zľavu na príslušenstvo. Kupón s 20% zľavou môžete využiť 10- krát v ktorejkoľvek predajni NAY. Podmienkou získania fólie zadarmo je nalepenie v predajni hneď pri kúpe.
- Poistenie voči náhodnému poškodeniu kryje poškodenia tovaru, ktoré zákonná záruka nekryje. Príkladom je rozbitie displeja, obliatie alebo iné poškodenie smartfónu.
- V prípade krádeže alebo lúpeže treba predložiť aj policajnú správu.
- V prípade reklamácie smartfónu s Paušálom na istotu vám dáme náhradný smartfón, ktorý môžete používať počas doby, kým vašu reklamáciu nevybavíme. Náhradný smartfón môže byť rovnaký alebo s obdobnými parametrami toho, ktorý ste si zakúpili s Paušálom na istotu.
Ako postupovať v prípade poškodenia smartfónu
- Ak sa vám smartfón v rámci Paušálu na istotu poškodí, prineste ho spolu s príslušenstvom do našej najbližšej predajne.
- K nahláseniu reklamácie potrebujete: faktúru alebo pokladničný doklad o kúpe tovaru a zmluvu Paušál na istotu.
- Predajca s vami spíše reklamáciu.
- Zabezpečíme servisnú diagnostiku poškodeného smartfónu a vybavíme všetko potrebné.
Ako vybavujeme reklamácie tovaru na Paušál na istotu
- Servisné stredisko urobí diagnostiku a stanoví cenu opravy.
- Keďže smartfón ste už istý čas používali a jeho cena sa časom znižuje, ďalší postup bude závisieť od predpokladanej ceny opravy a zostatkovej časovej ceny zariadenia.
- Zostatková časová cena v prípade smartfónu sa počíta tak, že za každý začatý mesiac používania vám z kúpnej ceny odrátame 2%. Čiže, ak ste smartfón za 399 € používali 8 mesiacov, jeho zostatková cena bude 335,16 €.
Ak cena opravy nepresiahne zostatkovú cenu zariadenia
- Servisný technik smartfón hneď opraví.
- Po doručení opraveného smartfónu zo servisného strediska vás budeme kontaktovať.
- V predajni uhradíte spoluúčasť 20 € a my vám odovzdáme opravený smartfón.
Ak je cena opravy vyššia ako maximálna cena opravy alebo je tovar neopraviteľný
- Servisný technik vystaví cenovú ponuku alebo protokol o neopraviteľnosti tovaru.
- Budeme vás informovať, že oprava je nerentabilná alebo je smartfón neopraviteľný.
- V predajni nám uhradíte spoluúčasť 20 €, ukončíme reklamáciu a vyplatíme vám zostatkovú časovú cenu.
- Ak si za zostatkovú cenu kúpite nový smartfón, Paušál na istotu nezaniká a jeho výhody môžete využívať naďalej.
Dokumenty k Paušálu na istotu
Všeobecné poistné podmienky poistenia na istotu platné od 12.2.2024
Všeobecné poistné podmienky poistenia na istotu platné od 1.10.2019
Všeobecné poistné podmienky poistenia na istotu platné od 1.12.2016