Spoločnosť NAY oslavuje 20 rokov

Najväčší predajca spotrebnej elektroniky NAY a.s. patrí k jednej z mála spoločností, ktoré na slovenskom trhu úspešne pôsobia už 20 rokov. Pri príležitosti jubilea pripravuje mimoriadne akcie pre zákazníkov počas celého roka.

Najväčší predajca spotrebnej elektroniky NAY a.s. patrí k jednej z mála spoločností, ktoré na slovenskom trhu úspešne pôsobia už 20 rokov. Pri príležitosti jubilea pripravuje mimoriadne akcie pre zákazníkov počas celého roka.

Svoje výročie bude spoločnosť NAY oslavovať po celý rok a to najmä špeciálnymi akciami pre svojich zákazníkov. Oslavu odštartovala hneď v januári historicky najvýhodnejšími splátkami: 0 %- ným úrokom až na 20 mesiacov, ktoré sa stretli s veľmi dobrou odozvou zákazníkov.

Na február má NAY pripravené dvakrát vyššie zľavy pre členov NAY Extra klubu a tým pádom možnosť získať zľavu až 16 %-nú NAY Extra zľavu z celého nákupu. V marci čaká zákazníkov siete predajní ďalšie prekvapenie. Vďaka týmto akciám spoločnosť očakáva zvýšený záujem, ktorý sa odrazí aj na celkovom obrate slovenského trhu spotrebnej elektroniky.

Spoločnosť NAY založili v roku 1991 Ing. Peter Zálešák a Ing. Ján Tomáš, ktorí dodnes pôsobia ako predseda a podpredseda predstavenstva spoločnosti. Spoločnosť, ktorá začala svoju činnosť ako distribútor svetových značiek spotrebnej elektroniky – okrem iného ako prvý oficiálny distribútor značky SONY na Slovensku - už v roku 1992 začala budovať sieť maloobchodných predajní, ktorých počet postupne narástol na 12.

Neskôr prišla spoločnosť s inovatívnym a na Slovensku revolučným konceptom veľkoformátovej predajne so širokým sortimentom, ešte pred príchodom hypermarketov na Slovensko. S myšlienkou priniesť zákazníkom maximálny výber spotrebnej elektroniky a s ňou spojených služieb pod jednou strechou otvorila svoju prvú a najväčšiu veľkoformátovú maloobchodnú predajňu pod značkou NAY Elektrodom na Zlatých Pieskoch v Bratislave v roku 1998. V tom čase založila lojalitný program NAY Extra klub, jeden z prvých podobných programov vôbec.

V nasledujúcich šiestich rokoch bolo vybudovaných ďalších 13 veľkoplošných predajní pod značkou NAY Elektrodom. V roku 2005 do spoločnosti ako akcionár vstúpil private equity fond Enterprise Investors a v tom istom roku NAY Elektrodom získava status superbrandu. Spoločnosť pokračovala v ďalšej expanzii a v súčasnosti prevádzkuje už 26 predajní NAY Elektrodom v 22 mestách na Slovensku.

Úspech spoločnosti počas jej histórie ocenili mnohé organizácie, medzi najdôležitejšie ocenenia patrí cena Ernst & Young Podnikateľ roka 2008, ktorú získal Ing. Peter Zálešák, ktorý následne reprezentoval Slovensko vo svetovom finále o svetového podnikateľa roka 2008.

V súčasnosti má NAY Elektrodom celkovo 1060 zamestnancov, 33.174 m2 celkovej predajnej plochy, čo predstavuje 1.275 m2 priemernej predajnej plochy na jednu predajňu a už vyše 550 000 členov svojho NAY Extra klubu. V tomto roku oslavuje 20 rokov pôsobenia na slovenskom trhu v úlohe najväčšieho predajcu spotrebnej elektroniky.

Publikované: 17. 02. 2011

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore