Test Okamžitá výmena reklamácie

{accordeon Home Credit splátky}

  • Do košíka vložte vybrané tovary.
  • Ako spôsob dopravy si vyberte dopravu domov kuriérom alebo osobný odber v predajni.
  • Vyberte spôsob platby "Home Credit".
  • Vyberte si splátkový produkt.
  • Po vyplnení požadovaných údajov a dokončení objednávky budete presmerovaný na portál splátkovej spoločnosti.
  • Ďalší postup závisí od toho, či ste klientom Home Credit, resp. ste v minulosti nakupovali na splátky cez Home Credit alebo ste novým zákazníkom a na splátky ste v Home Credit ešte nenakupovali.

Ak ste novým zákazníkom Home Credit

  • Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky a potvrďte ich správnosť.
  • Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie.
  • Doplňte ďalšie vyžadované osobné údaje a údaje o zamestananí.
  • Nastavte si prístupové údaje, ktoré budete používať pre prihlasovanie do aplikácie Home Credit. V tomto kroku zároveň vyplňte odpovede na bezpečnostné otázky pre prípad obnovenia účtu v budúcnosti.
  • Doplňte chýbajúce osobné údaje a 2. doklad totožnosti.
  • Žiadosť o úver odošlite na schválenie do splátkovej spoločnosti.
  • Po schválení žiadosti o úver sa oboznámte s fungovaním účtu a možnostiach opakovaného čerpania a nakupovania bez nutnosti schvaľovania v Home Credit.
  • Nastavte si limit na ďalšie nakupovanie prostredníctvom Home Credit splátok.
  • Oboznámte sa s možnosťou poistenia úveru a v prípade záujmu vyberte z ponúknutých možností.
  • Oboznámte sa so zmluvnou dokumentáciou (Zmluva o používaní online aplikácie, Predzmluvný formulár a informácie k poisteniu, Úverová zmluva), ktorú následne podpíšte pomocou SMS kódu.
  • Po potvrdení totožnosti nascenujte obe strany dokladu totožnosti uvedeného v žiadosti.
  • Nascenujte aj 2. doklad totožnosti.
  • Nascenujte aktuálny výpis z účtu vedeného na vaše meno.
  • Podpisom zmluvnej dokumentácie a doplnením dokladov totožností je zmluva o úver riadne uzavretá.

Ak už konto v Home Credit máte

  • Skontrolujte osobné údaje, ktoré boli predvyplnené z objednávky a potvrďte ich správnosť.
  • Doplňte rodné číslo a odošlite na overenie.
  • Vyžiadajte overovaciu SMS, prostredníctvom ktorej sa prihlásite do svojeho konta v Home Credit.
  • Po prihlásení sa vám zobrazí informácia, či máte dostatočný limit na úverom konte Home Credit a či je aktuálna žiadosť nákupu na splátky schválená.

    Ak máte dostatočný limit na ďalší nákup
  • V prípade, ak je limit na vašom účte dostatočný a splátky boli schválené, svoj nákup potvrďte SMS kódom.
  • Pre potvrdenie čerpania uveďte heslo, ktorým sa prihlásite do účtu Home Credit.
  • SMS podpisom je zmluva o úvere riadne uzavretá.

    Ak nemáte dostatočný limit na ďalší nákup
  • V prípade, ak limit na vašom účte nie je dostatočný a splátky vám neboli schválené, aktualizujte svoje osobné údaje a požiadajte o navýšenie čerpania.
  • Ak Vám bolo navýšenie limitu na ďalšie nákupy schválené, odklikom súhlasu s Dodatkom potvrďte žiadosť a poračujte.
  • Vyžiadajte SMS kód prostredníctvom, ktorého žiadosť o úver podpíšete..
  • SMS podpisom je zmluva o úver riadne uzavretá..{/accordeon}