V NAY si môžete predĺžiť záruku spotrebičov už aj dodatočne po ich nákupe

Popredný slovenský predajca elektroniky NAY prináša ako prvý na trhu možnosť predĺženia záruky aj po nákupe. Znamená to, že zákazník sa nemusí rozhodnúť o predĺžení záruky hneď pri nákupe, ale môže tak urobiť kedykoľvek počas trvania dvojročnej zákonnej záruky. Hoci aj deň pred jej skončením.

Zvyčajne to pri nákupe spotrebičov a elektroniky funguje tak, že ak chce zákazník zákonnú dvojročnú záruku predĺžiť, musí sa rozhodnúť pri nákupe nového spotrebiča. Inak je už neskoro a spätne to nie je možné urobiť. Novinkou, v rámci neustále sa rozširujúcej ponuky služieb spoločnosti NAY, je možnosť urobiť tento krok kedykoľvek počas plynutia záručnej doby. Zákazníci si takto môžu záruku predĺžiť o 1 až 3 roky.

„Dávame naším zákazníkom 2 roky na to, aby sa rozhodli, či im postačí záručná doba, na ktorú majú nárok zo zákona, alebo si ju chcú predĺžiť. Zároveň je na ich rozhodnutí aj to, o aký čas navyše chcú záruku predĺžiť. Bez ohľadu na to, kedy si záruku predĺžia, dodatočný čas sa začne počítať až po skončení štandardnej záruky,“ povedal Michal Halás, koordinátor marketingu a služieb zákazníkom NAY.

Na jej vybavenie zákazníkovi stačí doklad o zaplatení tovaru, prípadne klubová karta NAY Extra, ak ju pri nákupe použil. Ako M. Halás dodal, predĺžená záruka kryje rovnaké poruchy, ktoré vzniknú na tovare bežným používaním ako zákonná záruka a je možné ju uplatniť pri takmer každom tovare v hodnote od 49 do 3 000 €. Pri poruche stačí zavolať na infolinku 02/44 555 444, ohľadne ďalšieho postupu.