Zákazníci sa pripravujú na digitalizáciu

Slovenské domácnosti sa začali aktívne pripravovať na digitalizáciu. Akcia, ktorú pripravila spoločnosť NAY v svojej sieti predajní NAY Elektrodom po celom Slovensku sa stretla s nečakanou odozvou zákazníkov. Hneď v prvý deň platnosti akcie si digitálny tuner za akciovú cenu 19, 50 € kúpilo až 700 zákazníkov.

„Kvalitnejší digitálny obraz si môžu naši zákazníci dopriať vďaka digitálnemu tuneru a izbovej anténe,“ konštatuje Ing. Ľuboš Bojo, vedúci oddelenia čiernej techniky spoločnosti NAY. Kúpa tohto vybavenia bude kvôli digitalizácii nevyhnutná pre domácnosti, ktoré prijímajú analógový signál. Ten bude síce vypnutý až od roku 2012, ale keďže digitálne terestriálne vysielanie je už v prevádzke, nie je dôvod čakať na vypnutie. Vďaka digitálnemu tuneru je možné pozerať už teraz pozerať terestriálne šírené vysielanie v lepšej, digitálnej kvalite.

Všetkých 25 slovenských predajní siete NAY Elektrodom je pripravených na digitalizáciu. Pri výbere techniky poradí zákazníkom, ktorí sa chcú pripraviť na digitalizáciu, vyškolený personál.

Digitálny tuner so 44 percentnou zľavou si môžu zákazníci zakúpiť do 3. marca tohto roka.

Publikované: 24. 02. 2010

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore