Nehodnotené

0% Hodnota za peniaze
Nehodnotené

1 jeden nákup

Zobraziť jednu recenziu

Popis produktu

Transformovateľný notebook, ktorý sa po odňatí dokovacej stanice stane praktickým tabletom, to je Asus Transformer Book T200TA-CP003H Z3775. Ponúkne takýmto spôsobom viac možností pre prácu, ale aj zábavu, pretože ho so sebou môžete zobrať kamkoľvek a zvýšiť si tak efektivitu či spríjemniť čas. Je príjemný a jednoduchý na ovládanie, nielen vďaka svojej multidotykovej obrazovke, ale aj vďaka dokovacej stanici, kde je intuitívny tablet a praktická klávesnica. Navyše vás prekvapí aj kvalitným obrazom, ku ktorému sa pridáva aj zvuk, pretože jeho displej veľkosti 11,6 palca dominuje HD rozlíšením a zvuková stránka je podporovaná technológiou SonicMaster, ktorá ponúkne lepšie vykreslenie hudby, ale aj hlasu.

Flexibilný spoločník

Praktický nástroj, ktorý v sebe skrýva výhody ľahko prenosného tabletu a dostatočne výkonného notebooku, Asus Transformer Book T200TA-CP003H Z3775 prekvapí svojou šikovnosťou, pri ktorej ho ľahko prenesiete a použijete ako plnohodnotný kancelársky nástroj alebo zdroj zábavy pri viacerých udalostiach. Na cestách ho ľahko prenesiete nielen vďaka jeho rozmeru, pri ktorom je maximálne tenký, ale aj vďaka jeho výdrži Li-on batérie. Prístroj samozrejme obsahuje bezdrôtovú dokovaciu stanicu, s ktorou ho ľahko premeníte z tabletu na notebook, pretože logicky obsahuje zabudovanú klávesnicu, na ktorej sa príjemne píše a touchpad, s ktorým zvýšite možnosti ovládania aj preto, že podporuje viacero gest.

Flexibilný spoločník - Asus Transformer Book T200TA-CP003H Z3775

Obraz a zvuk

Skvelý obraz si doprajete vďaka praktickému displeju, ktorý má veľkosť 11,6 palca, ktorý disponuje aj HD rozlíšením, takže je tu kladený dôraz na každý jeden zo zobrazených bodov. Okrem toho si doprajete aj skvelé sledovanie z akéhokoľvek miesta, pretože sú jeho pozorovacie uhly veľmi široké. K tomu sa vám dostane aj skvelý priestorový zvuk, ktorý sa bude pekne rozliehať z integrovaných reproduktorov a dopomáha mu služba SonicMaster, s ktorou dostane zvuk, ale aj hlas vysokú čistotu a vernosť. Čo sa týka ovládateľnosti, ktorá je tak isto zabezpečená okrem dokovacej stanice aj displejom, tá je vďaka jeho viacerým dotykovým plochám, ktoré vhodne a rýchlo reagujú príjemná a pohodlná.

Obraz a zvuk - Asus Transformer Book T200TA-CP003H Z3775

Technické parametre

Zariadenie má určite čo povedať aj svojím výkonom, pretože je jeho hardwarové vybavenie vhodné na to, aby ste na ňom spustili radu aplikácií, dokonca aj hier. Základom je štvorjadrový procesor Intel Atom, ktorý má frekvenciu 1,33 GHz na jedno jadro s možným pretaktovaním až na 1,86 GHz. Spolu s ním je tu aj integrovaná karta Intel Graphics HD4400, ktorá zabezpečí, že zobrazenie bude tak isto príjemné. Skvele ich dopĺňa systémová alebo inak operačná pamäť, ktorá tu dosahuje veľkosť 2 GB a preto stačí aj na vyššie možnosti multitaskingu.

Technické parametre - Asus Transformer Book T200TA-CP003H Z3775

Hodnotenie

5,0 / 5