Aj Electro World je NAY

S radosťou vám oznamujeme, že NAY Elektrodom a Electro World spojili svoje sily a od 19.8. budú pokračovať spoločne pod značkou predajní NAY Elektrodom a na www.nay.sk.

Aj Electro World je NAY

Vážení zákazníci, 

s radosťou vám oznamujeme, že NAY Elektrodom a Electro World spojili svoje sily a od 19.8. budú pokračovať spoločne pod značkou predajní NAY Elektrodom a na www.nay.sk. 

Veríme, že toto spojenie vám prinesie v prvom rade väčšiu spokojnosť a ešte viac dôvodov na nákup elektroniky práve u nás. Od 19.8. nájdete širokú ponuku značkovej elektroniky a služieb až v 35 predajniach NAY Elektrodom. Rovnako môžete využiť aj 35 odberných miest v prípade internetových objednávok.


Tešíme sa na vašu návštevu aj v našich nových predajniach, ktoré nájdete tu:

  ADRESA PONDELOK - NEDEĽA
Bratislava Avion Ivánska cesta 16 09:00 - 21:00
Bratislava Central Metodova 6 09:00 - 21:00
Prešov Košická 6 09:00 - 20:00
Košice Trolejbusová 1/B 09:00 - 20:00

Otázky a odpovede:

  1. Môžem si ako zákazník Electro Worldu uplatniť záručnú reklamáciu v celej sieti NAY Elektrodom?
    Áno, môžete prísť do ktorejkoľvek z 35 predajní po celom Slovensku, kde vás radi obslúžime.
  2. Môžem vrátiť alebo vymeniť tovar do 14 dní, ktorý je nevhodný darček v ktorejkoľvek predajni NAY Elektrodom?
    Áno, tovar musí spĺňať podmienky pre vrátenie/výmenu tovaru do 14 dní a je zakúpený v termíne od 4 - 17.8.2014
  3. Môžem vrátiť alebo vymeniť vrámci 14 dňovej lehoty nefunkčný tovar zakúpený v Electro Worlde?
    Tovar zakúpený v eshope electroworld.sk môžete vrátiť do 14 dní od zakúpenia bez udania dôvodu. Tovar zakúpený v predajni je možné reklamovať v rámci záručnej reklamácie spolu s aspoň jedným z týchto dokladov:

    - pokladničný doklad alebo faktúra
    - riadne vyplnený a potvrdený záručný list
    - splátková zmluva
    - poistná zmluva

    Ak prebehla platba kartou, nevieme ako doklad akceptovať výpis z účtu z dôvodu neidentifikovateľného nákupu. V prípade reklamácie prijatej na základe riadne vyplneného a potvrdeného záručného listu, Vám pri neopraviteľnom tovare vrátime sumu stanovenú NAY.
  4. Vezmete mi na záručnú reklamáciu tovar, ak k nemu nemám doklad o kúpe?
    Áno, musíte však preukázať inak pôvod kúpy napr. niektorým z vyššieuvedených dokladov.
  5. Môžem sa obrátiť s reklamáciou aj na autorizované servisné stredisko?
    Áno, spolu s dokladom o nadobudnutí môžete naďalej využívať sieť servisných stredísk od výrobcu.
  6. Bude mi platiť záruka plynúca z poistenia(iného produktu) na tovar zakúpený vrámci Electro World?
    Áno, záruka pokračuje podľa pôvodných záručných podmienok platných pri kúpe.
  7. Mám nevybavenú objednávku z electroworld.sk, dostanem ju? Ako mám postupovať?
    Vieme o vás, skontaktujeme sa s vami v krátkom čase a dohodneme s vami termín dodania a dalšie podrobnosti.

    Ďalšie informácie si môžete pozrieť v tejto tlačovej správe.​

Publikované: 22. 08. 2014

Vyberáme z NAY magazínu

Všetky články NAY magazínu

Hore