Od kedy sa začínajú archivovať doklady?
Prvý doklad, ktorý archivujeme je ten, pri ktorom sme vás zaregistrovali do vernostného klubu. Od tohto momentu archivujeme každý doklad, pri ktorom použijete vašu klubovú kartu NAY Extra. V prípade e-shopových nákupov, je potrebné najprv priradiť číslo klubovej karty k vášmu profilu.
Archivujú sa doklady aj keď pri nákupe nepoužijem klubovú kartu?
Nie, doklady pri ktorých nie je použitá klubová karta nie sú archivované. Ak ste zabudli použiť svoju klubovú kartu, vieme vám do 3 mesiacov od nákupu dodatočne priradiť nákup ku klubovej karte. Priradenie dokladu nie je možné ak je vystavený doklad evidovaný na iného zákazníka ako je majiteľ klubovej karty NAY Extra ktorý žiada o dodatočné priradenie dokladu.
Je možné opätovné vystavenie originálneho pokladničného dokladu?
Nie, elektronicky archivované doklady slúžia len pre servisné a informačné účely. Opätovné vystavenie originálneho pokladničného dokladu nie je možné, nakoľko to neumožňuje fiškálny zákon.
Ak klubovú kartu stratím alebo sa poškodí, stratím aj archivované doklady?
Nie, doklady sú archivované elektronicky v databáze vernostného systému. Aj v prípade straty alebo poškodenia klubovej karty zostávajú vaše doklady k dispozícii pre prípad výmeny, záručnej reklamácie tovaru alebo uplatnenia predĺženej záruky.