Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím

Reklamácia bez bločku

Nebavia vás bločky? U nás vybavíte reklamácie bez bločkov, pretože ich odkladáme za vás. Stačí vám vaša klubová karta NAY Extra.

Reklamácia bez bločku

Výmenu tovaru, záručnú reklamáciu alebo uplatnenie predĺženej záruky u nás vybavíte bez dokladu o zaplatení. Stačí aby ste pri nákupe použili svoju klubovú kartu NAY Extra.

Platí pre všetkých členov NAY Extra klubu

Reklamáciu bez bločku môžu bezplatne využívať všetci členovia NAY Extra klubu. Podmienkou je, aby ste pri nákupe tovaru použili vašu klubovú kartu NAY Extra a my pokladničný doklad archivujeme namiesto vás. 

Archivujeme za vás bločky z nákupu v predajni aj v e-shope 

Aby sme vám uľahčili život, archivujeme pre vás doklady zo všetkých nákupov, pri ktorých použijete klubovú kartu. Okrem bločkov z predajní sa postaráme aj o vaše faktúry z e-shopu.

Nákup vám ku karte priradíme aj dodatočne 

Ak ste pri nákupe zabudli použiť vašu klubovú kartu, môžete do 3 mesiacov od nákupu požiadať o dodatočné priradenie dokladu ku klubovej karte. Stačí v predajni kde ste nakupovali predložiť klubovú kartu a originál pokladničného dokladu. Ak ste nakupovali v e-shope, svoju požiadavku napíšte na adresu info@nay.sk.

Doklady archivujeme 6 rokov

Doklady pre vás elektronicky archivujeme až 6 rokov od nákupu. Táto doba je postačujúca pre prípady, kedy je možné vymeniť zakúpený tovar, prípadne pre uplatnenie záručnej reklamácie alebo predĺženej záruky.

Tovar na reklamáciu prineste spolu s kartou NAY Extra

Pri reklamácii stačí do ktorejkoľvek našej predajne priniesť reklamovaný tovar a NAY Extra klubovú kartu, ktorú ste použili pri nákupe. Nepotrebujete pokladničný doklad, ani záručný list - reklamáciu vybavíme bežným spôsobom.

Ako vstúpiť do NAY Extra klubu

Ďalšie výhody NAY Extra klubu

FAQ - často kladené otázky


Ako sa môžem stať členom NAY Extra klubu?
Nakúpte u nás akýkoľvek tovar aspoň za 1 € a požiadate o členstvo v NAY Extra klube. Ak nakupujete v predajni, kartu dostanete ihneď. Pri nákupe v e-shope je potrebné vytlačiť prihlasovací formulár a zaslať ho na adresu: NAY (NAY Extra klub), Tuhovská 15, 830 06 Bratislava. Klubovú kartu vám zašleme do 30 dní.

Od kedy sa začínajú archivovať doklady?
Prvý doklad, ktorý archivujeme je ten, pri ktorom sme vás zaregistrovali do vernostného klubu. Od tohto momentu archivujeme každý doklad, pri ktorom použijete vašu klubovú kartu NAY Extra. V prípade e-shopových nákupov, je potrebné najprv v procese objednávky priradiť číslo klubovej karty k vášmu profilu.

Archivujú sa doklady aj keď pri nákupe nepoužijem klubovú kartu?
Nie, doklady pri ktorých nie je použitá klubová karta nie sú archivované. Ak ste zabudli použiť svoju klubovú kartu, vieme vám do 3 mesiacov od nákupu dodatočne priradiť nákup ku klubovej karte.

Je možné opätovné vystavenie originálneho pokladničného dokladu?
Nie, elektronicky archivované doklady slúžia len pre servisné a informačné účely. Opätovné vystavenie originálneho pokladničného dokladu nie je možné, nakoľko to neumožňuje fiškálny zákon.

Ak klubovú kartu stratím alebo sa poškodí, stratím aj archivované doklady?
Nie, doklady sú archivované elektronicky v databáze vernostného systému. Aj v prípade straty alebo poškodenia klubovej karty zostávajú vaše doklady k dispozícii pre prípad výmeny, záručnej reklamácie tovaru alebo uplatnenia predĺženej záruky. 

Ako požiadať o vydanie novej klubovej karty NAY Extra?
O opätovné vydanie klubovej karty môžete požiadať v ktorejkoľvek predajni NAY alebo na adrese info@nay.sk

Všetko o nákupe

Hľadať

Košík 0 ks za 0,00 € K objednávke

Hore