Často kladené otázky - FAQ

Často kladené otázky - FAQ

 

Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola vytvorená v pracovný deň do 12.00 hod). 72 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky. Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.
 

Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s naším dodávateľom; hneď ako termín získame, budeme vás kontaktovať a informovať o predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu do vybranej predajne NAY.
 

Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?

a) osobný odber do 15 minút = tovar je na sklade vo vybranej predajni NAY a do 15 minút bude pripravený na vyzdvihnutie;

b) osobný odber do 72 hodín = tovar sa vo vybranej predajni NAY nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 72 hodín prevezieme a pripravíme na vyzdvihnutie;

c) osobný odber po potvrdení objednávky = tovar sa vo vybranej predajni NAY ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie (tovar sa môže nachádzať v iných predajniach NAY, avšak odtiaľ tovar nie je možné do inej predajne presunúť).
 

Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Svoju objednávku môžete zrušiť telefonicky na 02/44 555 444 alebo e-mailom na adrese info@nay.sk
 

Ako reklamovať veľký spotrebič (napr. chladničku, práčku a iné)?

Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, že kontaktujete servisné stredisko výrobcu spotrebiča, kde si dohodnete termín stretnutia so servisným technikom; ten vykoná obhliadku pokazeného spotrebiča, prípadne aj okamžitú opravu výrobku, odovzdá vám potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.
 

Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez e-shop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na ktorúkoľvek predajňu NAY. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
 

Môžem tovar reklamovať aj v inej predajni ako v tej, v ktorej som si ho pôvodne zakúpil?

Samozrejme, tovar môžete reklamovať v ktorejkoľvek predajni NAY, prípadne sa obrátiť priamo na autorizovaný servis.
 

Aká je záručná doba, keď kupujem ako podnikateľ, resp. s uvedením IČO?

V prípade, že kúpu realizujete ako podnikateľ a k nákupu potrebujete napríklad vystaviť faktúru, pre takýto obchod platia ustanovenia Obchodného zákonníka (nie ustanovenia Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa, ako je to v prípade, keď nakupujete ako spotrebiteľ) a záruka na takto zakúpený tovar je 12 mesiacov, pokiaľ zo záručného listu výrobcu dotknutého výrobku nevyplýva iná záručná doba.

Môže si o splátkový predaj požiadať osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/výpovednej dobe, dôchodca (starobný, invalidný), zamestnanec na dobu určitú alebo v zahraničí?

Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/výpovednej dobe, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;

Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet, si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.
 

Čo všetko potrebujem na vybavenie úveru?

Ak ste zamestnanec na trvalý pracovný pomer:
Preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ.

Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.

Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení či znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.
 

Je možné dorovnať cenu tovaru konkurenčných spoločností?

Cenu vybraného tovaru je možné dorovnať na cenu konkurencie, ak splníte podmienky Garancie najnižšej ceny NAY.
 

Môžem k vám priniesť tovar na reklamáciu, aj keď už uplynula dvojročná záruka?

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do ktorejkoľvek predajne NAY. Nezáleží na tom, v ktorej predajni NAY ste ho kúpili. Cenovú ponuku na opravu vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.
 

Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.
 

Doručujete tovar zakúpený cez e-shop aj cez víkend?

Áno, tovar zakúpený cez e-shop vám doručíme aj cez víkend alebo večer prostredníctvom NAY Dopravy.
 

Ako postupovať pri strate vernostnej NAY extra karty?

Stačí sa zastaviť v ktorejkoľvek predajni NAY, nášmu pracovníkovi uviesť vaše meno a adresu bydliska a kartu vám prevydáme na počkanie. Poplatok za prevydanie karty je 1,90 €.
 

Viac informácií o nákupe a našich službách sa dozviete v sekcii „Všetko o nákupe“.