Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzu návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Viac informácií
Súhlasím

FAQ - často kladené otázky

1. Kedy mi bude doručený tovar?

Tovary doručujeme počas pracovných dní, do 72 hodín od nákupu (pokiaľ máme tovar skladom a objednávka bola urobená v pracovný deň do 12:00 hod). 72 hodín sa počíta od úhrady nákupu, ak ste sa rozhodli pre platbu prevodom, alebo od schválenia splátkovej zmluvy, ak ste sa rozhodli pre nákup na splátky. Pri nákupe na dobierku sa 72 hodín počíta od zaslania objednávky.

2. Kedy mi bude doručený tovar „na objednávku“?

Po zadaní objednávky termín naskladnenia tovaru na objednávku preverujeme s našim dodávateľom; akonáhle termín získame, budeme Vás kontaktovať a informovať o  predpokladanom termíne dodania tovaru na adresu/ do balíkomatu/ do vybranej predajne NAY.

3. Aké sú termíny vyzdvihnutia tovaru z objednávky so spôsobom doručenia „osobný odber“?


a) osobný odber do 1 hodiny = tovar je na sklade vo vybranej predajni NAY a do 1 hodiny bude pripravený k vyzdvihnutiu;

b) osobný odber do 72 hodín = tovar sa vo vybranej predajni NAY nenachádza, je však v hlavnom sklade, odkiaľ ho do 72 hodín prevezieme a pripravíme k vyzdvihnutiu;

c) osobný odber po potvrdení objednávky =  tovar sa vo vybranej predajni NAY ani v hlavnom sklade nenachádza, objednali sme ho u dodávateľa a čakáme na jeho doskladnenie (tovar sa môže nachádzať v iných predajniach NAY, avšak odtiaľ tovar nie je možné do inej predajne presunúť).

4. Ako môžete zrušiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 0850 111 444 alebo e-mailom na adrese info@nay.sk

5. Ako reklamovať veľký spotrebič (napr. chladničku, práčku a iné)?

Štandardný postup pri reklamácii veľkého spotrebiča je, že zákazník kontaktuje servisné stredisko výrobcu spotrebiča, kde si zákazník dohodne termín stretnutia so servisným technikom; ten vykoná obhliadku pokazeného spotrebiča, prípadne aj okamžitú opravu výrobku, odovzdá zákazníkovi potvrdenie o servisnom zásahu a odíde.

6. Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru zakúpeného cez eshop?

S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na ktorúkoľvek predajňu NAY. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.

7. Môžem tovar reklamovať aj v inej predajni ako v tej v ktorej som si ho pôvodne zakúpil?

Samozrejme, platí to isté čo pri predchádzajúcej otázke.

8. Môže si o splátkový predaj požiadať osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej dobe, dôchodca (starobný, invalidný), zamestnanec na dobu určitú alebo v zahraničí?

Osoba na materskej dovolenke, študent, osoba v skúšobnej/ výpovednej, dôchodca poberajúci iba vdovský dôchodok nespĺňa podmienky splátkového predaja;

Starobný a invalidný dôchodca, zamestnanec na dobu určitú, zamestnanec v zahraničí, ktorému je mzda poukazovaná na bankový účet si môžu o splátkový predaj požiadať, ich žiadosti sú individuálne posudzované splátkovou spoločnosťou.

9. Čo všetko potrebujem k vybaveniu úveru?

Ak ste zamestnaný na trvalý pracovný pomer:
preukázať sa dokladom totožnosti a druhým doklam ako je  (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a predložiť kópiu aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ.

Ak ste živnostník:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas) a potvrdenie o výške daňovej povinnosti SZČO ALEBO potvrdenie o podaní daňového priznania – kladné.

Ak ste dôchodca:
Občiansky preukaz a druhý doklad totožnosti (vodičský preukaz alebo cestovný pas alebo služobný preukaz policajta/vojaka z povolania) a rozhodnutie (výmer) o priznaní alebo zvýšení alebo znížení dôchodku ALEBO kópia aktuálneho výpisu z účtu, kde je uvedená výška príjmu a odosielateľ ALEBO potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku.

10. Neviem svoj PIN kód k Nay karte, ako sa k nemu dostanem?

PIN kód si môžete vyžiadať na ktorejkoľvek predajni Nay za poplatok 0,90 €, alebo môžete poslať e-mail na info@nay.sk spolu s číslom karty a aktuálnou korešpondečnou adresou, PIN kód Vám pošleme poštou.

11. Je možné dorovnať cenu tovaru konkurenčných spoločností?

Cenu vybraného tovaru je možné dorovnať na cenu konkurencie, ak splníte podmienky Garancie najnižšej ceny NAY.

12. Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu i keď už uplynula dvojročná záruka?

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do ktorejkoľvek predajne NAY. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.

13. Kedy mi budú vrátené peniaze za stornovanú objednávku?

Peniaze Vám budú vrátené najneskôr do 5 pracovných dní.

14. Doručujete aj cez víkend tovar zakúpený cez eshop?

Tovar zakúpený cez eshop doručujú externé kuriérske spoločnosti, ktoré doručujú len počas pracovných dní. O termíne doručenia Vás bude daná spoločnosť informovať.

15. Ako postupovať pri strate vernostnej NAY extra karty?

Stačí zavolať na Infolinku, uviesť meno a dátum narodenia, kartu prevydáme a zašleme na Vašu adresu do 21 -30 dní. Poplatok za prevydanie karty je 1,90 €.

 

Viac informácií o nákupe a našich službách sa dozviete v sekcii „Všetko o nákupe“.

Košík 0 ks za 0,00 € K objednávke

Hore