Do ktorejkoľvek predajne prineste kompletný tovar spolu s dokladom o zaplatení, záručným listom a návodom na obsluhu.
Ak ste pri nákupe použili svoju klubovú kartu NAY Extra, nemusíte predkladať doklad o zaplatení.
My skontrolujeme, či je tovar nefunkčný a závada spadá pod záručné podmienky.
Vyberiete si nový tovar a prípadný rozdiel doplatíte, alebo vám rozdiel v cene vrátime.
Ak by vám pôvodný tovar úž nevyhovoval, môžete si vybrať aj darčekový poukaz alebo vám vrátime peniaze.
Možno ste k tovaru dostali darček. Ak si vyberiete nový tovar, s ktorým by ste darček tiež získali, môžete si ho ponechať. Ak si namiesto výmeny vyberiete vrátenie peňazí alebo by ste k novému tovaru darček nezískali, je potrebné, aby ste ho nepoužívaný a zabalený v originálnom obale vrátili spolu s tovarom.
Tovar môžete vrátiť v prípade poruchy, na ktorú sa vzťahujú záručné podmienky. Ak ste poškodili tovar pádom, obliatím tekutinou alebo ste ho nepoužívali podľa návodu na obsluhu, nemôžete ho vrátiť alebo vymeniť, ale radi vám pomôžeme so servisom.
V prípade poruchy ktorú nie je možné jednoznačne identifikovať našim pracovníkom, bude tovar na posúdenie závady zaslaný do autorizovaného servisného strediska. O ďalšom postupe vás budeme bezodkladne informovať.
V prípade rozmernejšieho tovaru napríklad veľkej bielej techniky, ako sú chladničky, práčky a sušičky bielizne či umývačky riadu, je výmena tovaru možná až po potvrdení poruchy servisným technikom. Obhliadka výrobku technikom sa uskutoční priamo u vás doma. Zoznam autorizovaných servisných stredisiek nájtete tu: