Nefunkčný tovar: Vrátenie či výmena

Ak po nákupe zistíte, že tovar nefunguje, jednoducho ho vymeníme za iný, alebo vám vrátime peniaze.

Nefunkčný tovar: Vrátenie či výmena

Ideme nad rámec zákonnej záruky

Aj keď sme podľa zákona povinní nefunkčný tovar opraviť, my vám ponúkame viac – v lehote do 14 dní od nákupu vám tovar okamžite vymeníme, alebo vám vrátime peniaze.

Postup pri vrátení tovaru

  • Do ktorejkoľvek predajne prineste kompletný nefunkčný tovar zabalený v originálnom obale vrátane fólií, spolu s dokladom o zaplatení, záručným listom a návodom na obsluhu.
  • My skontrolujeme, či je tovar nefunkčný, kompletný a nejaví známky používania.
  • Vyberiete si nový tovar a prípadný rozdiel v cene doplatíte, alebo vám vrátime peniaze.

Riešime skryté poruchy

Tovar môžete vrátiť v prípade skrytej poruchy, na ktorú sa vzťahujú záručné podmienky. Ak ste poškodili tovar pádom, obliatím tekutinou alebo ste ho nepoužívali podľa návodu na obsluhu, nemôžete ho vrátiť alebo vymeniť, ale radi vám pomôžeme so servisom.

Vymieňame nepoužitý tovar

Tovar nesmie javiť známky používania, ako sú napríklad škrabance na povrchu výrobku alebo jeho znečistenie. Ak tovar bude javiť známky používania, postaráme sa o jeho záručnú opravu.

Pozor na záručný list

Okrem veľkej bielej techniky, ako sú chladničky, práčky a sušičky bielizne či umývačky riadu, vám vieme vymeniť len tovar, ktorý nemá potvrdený záručný list. V prípade, že je záručný list už potvrdený, postaráme sa o jeho záručnú opravu.

Výrobky osobnej hygieny nie je možné vrátiť

Výmena sa nevzťahuje na výrobky osobnej hygieny, ako sú holiace strojčeky, epilátory, strihače vlasov, zubné kefky, masážne stroje a pod.

Čo s darčekom

Možno ste k tovaru, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť, dostali darček. Ak si vyberiete nový tovar, s ktorým by ste darček tiež získali , môžete si ho ponechať. Ak si vyberiete vrátenie peňazí alebo by ste k novému tovaru darček nezískali, musíte ho nepoužívaný a zabalený v originálnom obale vrátiť spolu s tovarom.

Všetko o nákupe