Možno ste k tovaru, ktorý chcete vymeniť alebo vrátiť, dostali darček. Ak si vyberiete nový tovar, s ktorým by ste darček tiež získali, môžete si ho ponechať. Ak si namiesto výmeny vyberiete vrátenie peňazí alebo by ste k novému tovaru darček nezískali, je potrebné, aby ste ho nepoužívaný a zabalený v originálnom obale vrátili spolu s tovarom.
Tovar môžete vrátiť v prípade poruchy, na ktorú sa vzťahujú záručné podmienky. Ak ste poškodili tovar pádom, obliatím tekutinou alebo ste ho nepoužívali podľa návodu na obsluhu, nemôžete ho vrátiť ani vymeniť, ale radi vám pomôžeme so servisom.
V prípade poruchy, ktorú nie je možné jednoznačne identifikovať naším pracovníkom, bude tovar na posúdenie poruchy odoslaný do autorizovaného servisného strediska. O ďalšom postupe vás budeme bezodkladne informovať.
V prípade rozmernejšieho tovaru, napríklad veľkej bielej techniky, ako sú chladničky, práčky či sušičky bielizne a umývačky riadu, je výmena tovaru možná až po potvrdení poruchy servisným technikom. Obhliadka výrobku technikom sa uskutoční priamo u vás doma. Zoznam autorizovaných servisných stredisiek nájtete tu: