Pozáručný servis

Ak sa vám pokazil tovar, ktorý je už po záruke, alebo sa na jeho poškodenie nevzťahuje záruka, prineste ho k nám. Pomôžeme vám so servisom.

Pozáručný servis

 

Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili

Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do ktorejkoľvek predajne NAY. Nezáleží na tom, kde ste ho kúpili.

 

Doklad o kúpe netreba

Stačí priniesť pokazený tovar. Keďže nejde o záručnú reklamáciu, nie je potrebné dokladom o kúpe dokazovať, či je tovar v záruke.

 

Oprava trvá zvyčajne 14 dní

Zvyčajne sa nám podarí vybaviť opravu tovaru do 14 dní. Dĺžka opravy však záleží od aktuálnej dostupnosti náhradných dielov, preto sa môže stať, že presiahne 30 dní.

 

Cenu opravy dopredu schvaľujete

Po obhliadke tovaru vystaví servis cenovú ponuku na opravu, ktorú vám zašleme. Oprava tovaru prebehne až po tom, čo odsúhlasíte jej cenu. Pozáručný servis zabezpečujeme v spolupráci s autorizovanými servisnými strediskami, aby bola zaručená najvyššia kvalita práce.

 

Opravený tovar vás počká v našej predajni

Po oprave bude tovar doručený späť na predajňu, kde ste ho odovzdali. O vybavení opravy vás informujeme SMS správou alebo e-mailom.

 

Zálohujte si dáta pred opravou

Svoje dáta si pred odovzdaním počítača, notebooku, mobilného telefónu alebo tabletu, prosíme, zálohujte. Za stratu dát v zariadení nenesieme zodpovednosť.