Lockdown - časté otázky

Osobné vyzdvihnutie vo výdajnom mieste a doprava domov

Kedy si môžem prevziať objednávku /rezerváciu, ktorú mám už v predajni?
Výdajné miesta sú otvorené v rovnakom čase ako ste boli zvyknutí pri predajniach. Aktuálne otváracie hodiny predajní.

Aké sú možnosti platby pri osobnom vyzdvihnutí?
Možnosti platby nie sú nijako obmedzené. Z časových aj hygienických dôvodov silno odporúčame platbu vopred online, ale môžete využiť aj platobné kiosky v predajni, platbu kartou, darčekovým poukazom NAY, či zaplatiť v hotovosti.

Je možné vytvoriť si rezerváciu tovaru?
Áno, je to aj nami odporúčaná možnosť - je rýchla, tovar budete mať počas otváracích hodín pripravený do 1 hodiny a k dispozícii máte 38 výdajných miest.

Doručujete aj domov?
Áno, doručenie domov funguje štandardne, môžete využiť aj doručenie cez víkend aj večer. Pri preberaní tovaru vás prosíme aby ste dodržiavali odporúčané bezpečnostné opatrenia (rúško, odstup).

Reklamácie a vrátenie tovaru

Ako mám postupovať, ak potrebujem reklamovať tovar?
Tovar môžete reklamovať vo výdajnom mieste v ktorejkoľvek našej predajni, prípadne sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis. V každom prípade si nezabudnite pripraviť doklad o kúpe.

O spôsobe vybavenia vašej reklamácie spolu s výzvou na prevzatie budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy. Tovar z reklamácie vám bude vydaný na mieste uplatnenia reklamácie.

Chcem vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu, ako mám postupovať?
Nepoužívaný tovar v pôvodom nepoškodenom obale, s kompletným príslušenstvom a dokladom o kúpe nám môžete priniesť osobne do niektorého z našich výdajných miest, prípadne nám ho za rovnakých podmienok pošlite poštou do ktorejkoľvek otvorenej predajne. K vrátenému tovaru nezabudnite priložiť aj vytlačený a vyplnený formulár na odstúpenie, ktorý nájdete tu.

Môže vybavenie reklamácií trvať dlhšie ako 30 dní?
Áno: Obmedzenia vydané príslušnými štátnymi orgánmi Slovenskej republiky z dôvodu zamedzenia šírenia ochorenia COVID-19 v Slovenskej republike tvoria riadnu a neodstrániteľnú prekážku (tzv. prípad vyššej moci) pri poskytovaní služieb a vykonávaní servisných zásahov a zabraňujú riadne a včas vykonávať služby spojené s opravou a servisnými zásahmi v zmysle zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007, Občianskeho zákonníka a Obchodného zákonníka. Predajcovia a poskytovatelia služieb nemôžu z objektívnych dôvodov počas uvedených obmedzení okrem iného dodržať zákonnú lehotu na vybavenie reklamácie. Vyššie uvedené rovnako potvrdil trhový dohľad SOI“, APPLiA Slovakia - združenie výrobcov domácich spotrebičov.

Garanacia najnižšej ceny

Garanciu najnižšej je možné uplatniť aktuálne len online. Viac informácií nájdete tu