Doplňujúce informácie a odpovede na časté otázky

Dopravné služby

Aké dopravné služby poskytujete?
Pri objednávke v našom e-shope môžete využiť bezplatné doručenie objednávok od 40€. Doprava domov aj s vynáškou je k dispozícii aj naďalej - tovar vám vynesieme pred dvere bytu. Opäť sme pre vás sprístupnili aj Komfortnú dopravu. Pri preberaní tovaru je však potrebné, aby ste aj vy mali na tvári ochranné rúško a dodržiavali bezpečnostnú vzdialenosť minimálne 2 m.

Je doručenie kuriérom bezpečné?
Robíme všetko pre to, aby sme neohrozili našich zákazníkov, ani zamestnancov. Z tohto dôvodu dodržujeme prísne hygienické opatrenia pri osobnom kontakte so zákazníkmi a všetky objednávky od utorka 17. 3. 2020 pred odoslaním dezinfikujeme.

Aké sú možnosti platby pri doručení kuriérom?
Pri doručení objednávky kuriérom je možná len platba vopred, a to online platby kartou, Apple pay, Google pay, Paypal, Tatrapay, Sporopay, VUB e platby. Je to rýchle a bezpečné, o vašej úhrade vieme okamžite po zaplatení.

Aký je momentálne čas dodania?
Vzhľadom na zvýšený nápor na našich kuriérov v tomto období, nemôžeme garantovať doručenie všetkých balíkov do 72 hodín. Ak si želáte doručiť vašu objednávku vo vami zvolenom čase, zvoľte pri nákupe komfortnú dopravu a vyberte si termín doručenia aj časové okno ktoré vám vyhovuje.

Je možné objednať si Komfortnú dopravu?
Komfortná doprava je opäť k dispozícii. Odporúčame ju použiať, ak preferujete doručenie vo vybranom dátume a čase.

Je možné objednať si odvoz starého spotrebiča?
Áno, stačí keď si v 2.kroku objednávky zvolíte možnosť "Komfortná doprava" a následne si zakliknete aj "Odvoz starého spotrebiča kuriérom". Starý spotrebič musí byť odpojený, očistený a pripravený na odvoz.

Osobné vyzdvihnutie vo výdajnom mieste

Je možné vytvoriť si objednávku s osobným vyzdvihnutím?
Áno, okrem bezplatnej dopravy domov poskytujeme aj možnosť zvoliť si pri objednávke osobné vyzdvihnutie vo výdajnom mieste. Aktuálny zoznam predajní, v ktorých je možný osobný odber nájdete tu.

Aké sú možnosti platby pri osobnom vyzdvihnutí?
V záujme zachovania hygienických opatrení odporúčame bezkontaktnú platbu kartou pri vyzdvihnutí, alebo platbu online vopred.

Je osobné vyzdvihnutie vo výdajnom mieste bezpečné?
Robíme všetko pre to, aby sme pri výdaji neohrozili zdravie nikoho zo zákazníkov, ani našich zamestnancov. Z tohto dôvodu je výdajné miesto pravidelne dezinfikované, rovnako ako platobný terminál a tiež každá objednávka. Do výdajného miesta je vstup obmedzený vždy iba na jednu osobu, ktorá musí mať ochranu tváre (rúško, šatku alebo šál). Všetci naši zamestnanci sú samozrejme tiež vybavení ochrannými prostriedkami.

Kedy si môžem prevziať objednávku /rezerváciu, ktorú mám už v predajni?
Výdajné miesta sú otvorené od pondelka do soboty počas bežných otváracích hodín predajní

Reklamácie a vrátenie tovaru

Kedy a kde si môžem vyzdvihnúť svoju reklamáciu?
O spôsobe prevzatia reklamácie budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo SMS správy. Vašu reklamáciu si môžete prevziať v našich predajniach. Počkajte na notifikačný e-mail alebo SMS správu.

Ako mám postupovať ak potrebujem reklamovať tovar?
Tovar môžete reklamovať v niektorej z našich predajní, vo výdajných miestach, prípadne sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis. Vo všetkých uvedených prípadoch si nezabudnite pripraviť doklad o kúpe.

O spôsobe vybavenia vašej reklamácie spolu s výzvou na prevzatie budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo SMS právy. Tovar z reklamácie vám bude vydaný na mieste uplatnenia reklamácie.

Chcem vrátiť tovar do 14 dní bez udania dôvodu, ako mám postupovať?
Nepoužívaný tovar v pôvodom nepoškodenom obale, s kompletným príslušenstvom a dokladom o kúpe nám môžete priniesť osobne do niektorej z našich predajní alebo výdajných miest, prípadne nám ho za rovnakých podmienok pošlite poštou do ktorejkolvek otvorenej predajne. K vrátenému tovaru nezabudnite priložiť aj vytlačený a vyplnený formulár na odstúpenie, ktorý nájdete tu.