Okamžitá výmena reklamácie

Vybavovanie záručných reklamácii môže trvať až 30 dní. So službou Okamžitá výmena na vybavenie nečakáte, tovar vymeníme ihneď za nový.

2560x720 OKAMŽITÁ VÝMENA REKLAMÁCIE

Hlavné výhody

  1. Na vybavenie záručnej reklamácie nečakáte 30 dní
  2. Reklamovaný tovar vám vymeníme okamžite za nový s 24 mesačnou zárukou
  3. Službu je možné využiť kedykoľvek počas 2 rokov od nákupu

Ako môžete Okamžitú výmenu reklamácie získať?

  • V prípade vybraných kategórii tovarov v hodnote do 200 € si môžete službu zakúpiť spolu s tovarom. Ponuka je zobrazená na e-shope priamo pri tovare alebo vás o možnosti bude informovať predajca pri nákupe tovaru.

Názov

  • Členovia NAY Extra klubu získavajú automaticky ku každému tovaru v hodnote do 30 € Okamžitú výmenu zadarmo. Pri nákupe stačí použiť NAY Extra kartu.

{accordeon Bližšie informácie}

  • Cena Okamžitej výmeny je uvedená pri tovare alebo vás o nej bude informovať predajca.
  • V prípade záručnej reklamácie nečakáte na vybavenie 30 dní. Reklamáciu ukončíme okamžite pri jej uplatnení výmenou za nový tovar.
  • Okamžitá výmena sa vzťahuje na všetky poruchy, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie.
  • Služba je platná 24 mesiacov od nákupu.
  • Uplatnenie služby je jednorazové. Na vymenený tovar si môžete opäť prikúpiť službu Okamžitej výmeny.{/accordeon}

{accordeon Obmedzenia služby}

  • V rámci uplatnenia nemáte nárok na vrátenie peňazí, možná je len výmena.
  • Je možné zakúpiť len pri nákupe tovaru.
  • Služba je dostupná len pre fyzické osoby.{/accordeon}

{accordeon Ako postupovať v prípade reklamácie}

  • Reklamovaný tovar prineste do ktorejkoľvek predajne NAY.
  • Skontrolujeme, či máte platnú službu Okamžitá výmena.
  • Skontrolujeme, či porucha tovaru spĺňa záručné podmienky.
  • Pokiaľ ide o záručnú reklamáciu, tovar vám okamžite vymeníme.
  • Ak sa porucha neprejaví alebo bude tovar javiť známky mechanického poškodenia, tovar pošleme do servisu na diagnostiku. Ak sa potvrdí, že ide o poruchu, ktorá spĺňa záručné podmienky, tovar vám vymeníme.{/accordeon}

{accordeon Ako vybavujeme reklamácie}

  • Tovar vám vymeníme za rovnaký model bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, vyberieme s vami iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku.
  • TV prípade, ak nový tovar nebude v rovnakej cene, rozdiel nám doplatíte alebo vám vrátime preplatok.
  • Ak ste si výrobok zakúpili spolu s platenou službou (nalepenie fólie, inštalácia a pod.), bezplatne vám zabezpečíme rovnakú službu na nový tovar, pokiaľ si uplatníte výmenu tovaru do 30 dní od nákupu.
  • Ak ste si k nákupu zakúpili službu predĺžená záruka, rovnakú službu zabezpečíme na nový tovar.
  • Ak ste si nákupu zakúpili službu poistenie, nemáte nárok na vrátenie poistného.
  • Ak ste k tovaru, ktorý chcete vymeniť dostali aj darček nemusíte nám ho vrátiť.{/accordeon}

{accordeon Kedy výmena tovaru nie je možná}

  • Ak je tovar funkčný a má len „kozmetické“ poruchy (ako sú škrabance, fľaky, praskliny), ktoré vznikli používaním.
  • Ak ide o poruchu, ktorá sa vzťahuje na príslušenstvo alebo spotrebný materiál k tovaru.
  • Ak sa vada neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na odskúšanie.
  • Ak porucha tovaru nespĺňa záručné podmienky, alebo je výrobok mechanicky poškodený.
  • Ak sa vada neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na odborné odskúšanie.
  • Ak ide o produkt, ktorý bol darčekom k nákupu.
    {/accordeon}

{accordeon Dokumenty k Okamžitej výmene}

Všeobecné obchodné podmienky pre Okamžitú výmenu platné od 14.6.2021

Informácie o spracúvaní osobných údajov v rámci Okamžitej výmeny

Podmienky pre členov NAY Extra klubu pre tovary do 30 €

{/accordeon}