Okamžitá výmena reklamácie

Vybavovanie záručných reklamácii môže trvať až 30 dní. So službou Okamžitá výmena na vybavenie nečakáte, tovar vymeníme ihneď za nový.

Okamžitá výmena reklamácie

 

Hlavné výhody okamžitej výmeny

  • Na vybavenie záručnej reklamácie nečakáte 30 dní
  • Reklamovaný tovar vám vymeníme okamžite za nový s 24 mesačnou zárukou
  • Službu je možné využiť kedykoľvek do 2 rokov od nákupu
  • Členovia NAY Extra klubu ju majú automaticky a zadarmo k produktom do 30 €

Názov

Ako môžete službu získať?

  • Členovia NAY Extra klubu získavajú automaticky ku každému tovaru v hodnote do 30 € Okamžitú výmenu zadarmo. Pri nákupe stačí použiť NAY Extra kartu.
  • Službu si môžete zakúpiť spolu s tovarom. Ponuka je zobrazená na e-shope priamo pri tovare alebo vás o možnosti bude informovať predajca pri nákupe tovaru.

 

Bližšie informácie

  • Cena Okamžitej výmeny je uvedená pri tovare alebo vás o nej bude informovať predajca.
  • V prípade záručnej reklamácie nečakáte na vybavenie 30 dní. Reklamáciu ukončíme okamžite pri jej uplatnení výmenou za nový tovar.
  • Okamžitá výmena sa vzťahuje na všetky poruchy, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie.
  • Služba je platná 24 mesiacov od nákupu.
  • Uplatnenie služby je jednorazové. Na vymenený tovar si môžete opäť prikúpiť službu Okamžitej výmeny.{/accordeon}
  • V rámci uplatnenia nemáte nárok na vrátenie peňazí, možná je len výmena.
  • Je možné zakúpiť len pri nákupe tovaru.
  • Služba je dostupná len pre fyzické osoby.

 

Ako postupovať pri uplatnení

  • Reklamovaný tovar prineste do ktorejkoľvek predajne NAY.
  • Skontrolujeme, či máte platnú službu Okamžitá výmena.
  • Skontrolujeme, či porucha tovaru spĺňa záručné podmienky.
  • Pokiaľ ide o záručnú reklamáciu, tovar vám okamžite vymeníme.
  • Ak sa porucha neprejaví alebo bude tovar javiť známky mechanického poškodenia, tovar pošleme do servisu na diagnostiku. Ak sa potvrdí, že ide o poruchu, ktorá spĺňa záručné podmienky, tovar vám vymeníme.{
     

Ako vybavujeme reklamácie

  • Tovar vám vymeníme za rovnaký model bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, vyberieme s vami iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku. V prípade, ak nový tovar nebude v rovnakej cene, rozdiel nám doplatíte alebo vám vrátime preplatok.
  • Ak ste si výrobok zakúpili spolu s platenou službou (nalepenie fólie, inštalácia a pod.), bezplatne vám zabezpečíme rovnakú službu na nový tovar, pokiaľ si uplatníte výmenu tovaru do 30 dní od nákupu Ak ste si k nákupu zakúpili službu predĺžená záruka, rovnakú službu zabezpečíme na nový tovar. Ak ste si nákupu zakúpili službu poistenie, nemáte nárok na vrátenie poistného.
  • Ak ste k tovaru, ktorý chcete vymeniť dostali aj darček nemusíte nám ho vrátiť.

 

Kedy výmena tovaru nie je možná

  • Tovar funkčný a má len „kozmetické“ poruchy (ako sú škrabance, fľaky, praskliny), ktoré vznikli používaním.
  • Ide o poruchu, ktorá sa vzťahuje na príslušenstvo alebo spotrebný materiál k tovaru.
  • Vada sa neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na odskúšanie.
  • Porucha tovaru nespĺňa záručné podmienky, alebo je výrobok mechanicky poškodený.
  • Ide o produkt, ktorý bol darček k nákupu,

 

Dokumenty k Okamžitej výmene

Všeobecné obchodné podmienky pre Okamžitú výmenu platné od 14.6.2021

Informácie o spracúvaní osobných údajov v rámci Okamžitej výmeny

Podmienky pre členov NAY Extra klubu pre tovary do 30 €