Hlavné výhody
- Tovar v hodnote do 30 € (vrátane) vám vymeníme okamžite
- Už žiadne čakanie na dlhé servisné opravy
- Tovar vám vymeníme až do 2 rokov od nákupu
- Výmena sa vzťahuje na všetky poruchy, ktoré spĺňajú podmienky záručnej reklamácie
Čo treba spraviť aby ste mohli využiť okamžitú výmenu tovaru?
- Zaregistrujte sa do NAY Extra klubu
- Použite svoju klubovú kartu NAY Extra pri nákupe
Informácie k reklamáciám
Ako postupovať v prípade reklamácie
- Reklamovaný tovar prineste do ktorejkoľvek predajne NAY.
- Predložte klubovú kartu NAY Extra.
- Skontrolujeme funkčnosť a poruchu výrobku, či spĺňa záručné podmienky.
- Pokiaľ ide o záručnú reklamáciu, tovar vám okamžite vymeníme.
- Ak sa porucha neprejaví alebo bude tovar javiť známky mechanického poškodenia, pošleme tovar do servisu na diagnostiku a po potvrdení poruchy, ktorá spĺňa záručné podmienky, vám tovar vymeníme.
Ako vybavujeme reklamácie
- Tovar vám vymeníme za rovnaký model bez ohľadu na jeho aktuálnu predajnú cenu. Ak rovnaký tovar nie je dostupný, vyberieme s vami iný tovar s podobnými parametrami do výšky ceny pôvodného výrobku.
- Ak ste si výrobok zakúpili spolu s platenou službou (nalepenie fólie, inštalácia a pod.), bezplatne vám zabezpečíme rovnakú službu na nový tovar, pokiaľ si uplatníte výmenu tovaru do 30 dní od nákupu.
- Ak ste k tovaru ktorý chcete vymeniť dostali aj darček nemusíte nám ho vrátiť. Výmena sa na darčeky nevzťahuje.
Kedy výmena tovaru nie je možná
- Ak je tovar funkčný a má len „kozmetické“ poruchy (ako sú škrabance, fľaky, praskliny), ktoré vznikli používaním.
- Ak porucha tovaru nespĺňa záručné podmienky, alebo je výrobok mechanicky poškodený.
- Ak sa vada neprejavila a tovar je potrebné poslať do servisného strediska na odskúšanie.
- Ak ide o produkt, ktorý bol darčekom k nákupu.
- Ak pri nákupe nebola použitá klubová karta NAY Extra